Openbox S10

marie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
1 okt 2002
Berichten
1.046
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
Hallo allemaal,
Ik vraag me af,of iemand ook ervaring met de Openbox S10 heeft.
Sat4Ever vroeg hier enige tijd terug ook info over,maar er waren geen reakties.

Een kennis probeert zo?n box te proggen,maar krijgt bijv RTL 4 niet,wat hij ook probeert.

Openbox forum is niet erg aktief,op zijn zachtst gezegd.
En op vele andere boards zijn er mensen met gelijke klachten,zonder ergens een passend antwoord te krijgen...
Bij voorbaat dank,gr.George
 
Dit kan je mss wat verder op weg helpen

How to upgrade OpenBox S10 HD PVR Firmware
!Firmware upgrade instructions

1. Download the latest firmware update from the OpenBoxS10.info support page at http://www.openboxs10.info/?page_id=44 Place this on your USB flash drive and insert into your OpenBox S10 HD PVR.

Backup your existing satellite settings and channels (optional)

A. Go to MENU > TOOLS > DUMP BY USB. Use left or right arrow to select MISC FILES, then arrow down to SELECT & DUMP. Press the OK key.

B. Press the GREEN key to select TP_PROG.dbs, then press the YELLOW key to copy data to your USB.
IMG00682-20110518-1455.jpg

2. Go to MENU > TOOLS > UPGRADE BY USB. Arrow down to "Upgrade File" and select the file you downloaded. It will start with S10-(date).abs, for example S10-50172011.abs Then arrow down to "Start" and press the OK key. When prompted to burn flash, select "yes" and press OK key.
IMG00687-20110518-1546.jpg

3. Your S10 will reboot. Confirm successful upgrade by looking at the background image, it has changed.
IMG00688-20110518-1548.jpg

4. Configure your satellites and settings, scan, and watch TV. If you wish to restore your previous data, see below.

To restore your channels/satellite settings

A. Navigate to MENU > TOOLS > UPGRADE BY USB. Then press OK key
IMG00684-20110518-1528.jpg

B. Press RIGHT ARROW once to change to "Misc Files", arrow down once to "Select & upgrade". Press OK key
IMG00685-20110518-1529.jpg

C. Use the GREEN key on the remote to check TP_PROG.dbs, then press the YELLOW key to upgrade. After upgrade, hit the EXIT key until you get the "No Channels" message.

D. Use the remote to power down your S10. After 10 seconds, turn it back on, and your channels/satellite setting should be restored to the new Firmware.
 
Kanaal editor Openbox S9

download PVR_800 editor.
Dump de kanalen:
Extra> Dump via USB> Dump-modus: Misc Bestanden> Selecteer en Dump> TP_PROG.dbs> Add> Dump

Voordat bewerken, moet u de naam van de TP_PROG.dbs uitbreiding van TP_PROG.abs
en na bewerking weer te hernoemen naar TP_PROG.dbs.

Het upgraden van de bewerkte kanalen methode is vergelijkbaar met de Dump methode:
Extra> Upgrade via een USB-> Upgrade Mode: Misc Bestanden> Selecteer en Upgrade> TP_PROG.dbs> Add> Upgrade
 
@T :Hartelijk dank voor je uitgebreide informatie.Wordt zeer geaprecieerd.
Ik zal het doorspelen naar mijn kennis,en je laten weten,hoe het geholpen heeft.
Ik help op afstand,dus kan het niet zelf proberen.Vr.gr.George
 
Alles Wat hier staat klopt marie.

Als je wat wil weten dan vraag je het maar ik ben er steeds beter in thuis.

Groetjes sat4ever.
 
Klopt inderdaad zo moet het,
Er is weer nieuw firmware uit voor de openbox S9 maar het is nog niet goed.

24-08-2011

Heb hier nog steeds last van booten.

Groetjs sat4ever
 
ik had er een gekocht op de op de veiling in vleuten, 75 euro, hoorde later dat waarschijnlijk een clone is.
mee naar griekenland genomen en daar een maand gebruikt. na een paar dagen begon hij te booten. omdat hij onder het tv tje stond dacht ik aan warmte, heb hem toen rechtop ernaast gezet en geen boot meer gehad.
gr blokker
 
sat4ever;217059 zei:
Klopt inderdaad zo moet het,
Er is weer nieuw firmware uit voor de openbox S9 maar het is nog niet goed.

24-08-2011

Heb hier nog steeds last van booten.

Groetjs sat4ever
in de replace.list moet je regels toevoegen
X: {{ 1803 } { 100 }}

X: {{ 1817 } { 100 }}
maak met kladblok een bestandje

replace.list

daar zet je alleen deze regels in.
opslaan op een usb stick

de stick in de openbox
druk op menu, upload by usb, dan kies je de optie waar je meerdere files kunt selecteren
klik op ok bij de replace.list
dan geel drukken
en klaar is kees




dan weet de openbox weer wat hij moet doen

Eerst de file op USB stick zetten.

Vervolgens naar het Menu -> Network Local Settings -> MGCamd Plug Settings -> Update Files by USB -> replace.list [MGCamd Plug]
 
Bedankt voor alle reakties.
Ik geloof,dat Peter zijn openbox zover aan de praat heeft,dat hij tevreden is.
Er ontbreekt nog een transponder,maar hij hoopt die binnen te halen,door een betere lnb te installeren.Vr.gr.George
 
Hallo Blokker1.

Zou dit kunnen? door de warmte..

Zal het ook eens uit proberen,ik kom er nog op terug..\\

greetings sat4ever....:biggrin:
 
tja heb er verder niet veel tijd aan besteed, (alleen de kinderen kijken daar wel eens tv)
maar heb geen klachten meer gehoord.
gr blokker
 
Posts: 1.000

@Blokker:Gefeliciteerd...moet gevierd worden...Staat het gerstennat koud?????????
Gr.George
 
ja hebt gelijk, eindelijk weer 1000. heb wel al eens meer gehad, maar allemaal te illegaal he!!!!! dus allemaal gewist toen de regels strenger werden.
en ja er staat nog een kratje zijn er maar 4 opgegaan op het feestje, meeste dronken wijn deze keer, 5maal zon 3 liter pak en nog eens 5 liter sterke drank. tja was me het feestje wel.
gr blokker
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan