OpenPli 2.1 en opnamen

Technodad

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
21 sep 2002
Berichten
522
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
62
Hallo,

Weer wat raars, voorheen kon ik wel 3 tot 4 kanalen opnemen met oude image en Cccam 2.21.
Nu de nieuwste image erop, Cccam 2.30 en wilde vanavond Ned2 Hd en RTL 5 HD tegelijk opnemen, dat wilde zo te zien niet, in ieder geval werd bijna alles in zenderlijst grijs, kon niet meer kijken tijdens die opnames.
Heb toen besloten alleen Ned2 HD op te nemen, en dan kan ik weer alle kanalen kijken, behalve Ned2 HD, welke hij aan het opnemen is ( Afstemmen mislukt in beeld)

Alletwee de tuners zelfde geconfigureerd, en voorkeur tuner staat op auto. uiteraard lnb s met dubbele uitgang....

Opname was net klaar, en wat blijkt, zwart beeld , niks opgenomen! schiet mij maar lek ...

Nog meer mensen die dit herkennen?

Groetjes

Update: Zou haast deze post weg willen halen, haha, je moet natuurlijk wel de juiste lnb aan de juiste poort op diseq switch aanwijzen!!!

Ben ik dom dan !
 
Dom? nee dat niet , je moet alleen veel onthouden ;-)
 
Technodad;220034 zei:
Update: Zou haast deze post weg willen halen, haha, je moet natuurlijk wel de juiste lnb aan de juiste poort op diseq switch aanwijzen!!!
Ben ik dom dan !
Nee je bent dan niet dom. Iedereen maakt fouten c.q. ziet dingen over het hoofd, dat is nu eenmaal het gevolg van het feit dat je een mens bent. Het siert je zelfs dat je de oorzaak en dus de oplossing zelf hebt gevonden.

En...daarnaast bovendien anderen de kans geeft er van te leren, door je bericht niet weg (te laten) halen.
 
Ben blij dat ik iets bij kan dragen ter lering en vermaak, haha, had dus terwijl ik alleen 19 en 23,5 graden dubbele uitgang heb, tuner b ook geconfigureerd met 4 lnb,s, en op de verkeerde plek !

Dus mensen, leer hiervan :)

Groet en bedankt voor de support
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan