Opgelet Virusen !!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

redneck eyeball

Ik heb hier net een virus binnen gekregen van iemand.

De persoon die die heeft gestuurd belt in via dial-up van Raketnet.nl

Zijn PC naam is :'HELO amd-k6'

De virus zit in de file 'OHDEELOH.EXE'

Als je deze rommel ook binnenkrijgt, direct deleten !!!!!

Ik leg in ieder geval klacht neer bij Raketnet.

Het moet iemand van dit board zijn ...

Red

 
Oh, daar heb ik er inmiddels geloof ik al een stuk of 10 van gehad.

Het hoeft niet iemand van dit board te zijn, kan ook iemand van een ander board zijn, maar het is wel iemand van de satellietscene.

Ik heb zelfs een ip adres van die gast.:)

Maar misschien zijn het meer gasten, betreffende ip ben ik nog niet tegen gekomen op het board anders had zijn hele hebben en houwen hier al openbaar gestaan en was ie gebanned.

 
Ben ik effe blij dat ik dat niet geopend heb, ik heb er ook een gehad bij mijn mailbox van mijn site dus ik denk dat bt gelijk heeft dat het iemand uit de satscene is.

 
Nou dat persoon ben ik dus,

en hier wist ik dus niks van, dus denk nou niet dat ik jullie met virussen zit te bestoken met moedwil

waarschijnlijk heb ik die ook van iemand kado gehad, zal proberen deze zo snel mogelijk te verwijderen, maar nog geen enkele virus scanner heeft dit ontdekt bij mij.

Sorry voor de overlast, maar geen sprake van moedwil

Helgo

 
ahh joh maak je niet druk ,daar kan jij niets aan doen.

wel is het verstandig een goede virus detector met live update te installeren ,want ook bij mij is het regelmatig raak met virus over mail en in zipbestanden,,er zitten helaas veel zieken onder ons ,,jammer.

letop Darf4.exe is ook actueel in omloop .

 
Ik heb nog even gekeken en iemand had me wel een .exe bestandje gestuurd met unknown name and email adres, maar niet dezelfde als waar jullie het over hadden, nou ja goede virusscan is tegenwoordig belangrijk zullen we maar zeggen.

 
De McAfee had hem hier al gezien nog voor ik de mail geopend had ...

CU

Red

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan