Opgenomen programma gecodeerd of niet...?

H

Henri1981

Hoe kan ik zien of mijn opgenomen uitzending met mijn Topfield 4000 PVR gecodeerd of ongecodeerd is opgenomen. Het dollar teken wordt ook weergegeven als de uitzending ongecodeerd is opgenomen. Dit is toch vreemd of niet.... Het zou wel handig zijn als je kon zien of een opnamen nog gecodeerd was.

Henri
 
rop er de kaart of kode uit dan kun je zien of tie gekodeerd of niet opgenomen is.
dit had je ook zelf kunnen bedenken.
 
en het lijkt me niet logies dat het gecodeerd word opgenomen, tenslotte zou het dan zo zijn dat als je iets een paar maanden later wil kijken je niet meer de juiste sleutel in je kaart hebt staan om het te decoderen.

gr blokker
 
Ja, klopt wel, maar een programma die ik met dezelfde decoder, ook een toppie 4000 PVR, heb opgenomen met behulp van een Tita-kaart, is niet meer te zien als er een originele smartcard in zit. Volgens mijn beperkte kennis kan hij dan niet meer (achteraf) decoderen. Lijkt er dus op dat hij w?l gedecodeerd opneemt...
 
Als je een gecodeerd programma opneemt terwijl je een ander programma kijkt wordt de opname gecodeerd opgenomen. Kijk je hetzelfde programma dan dat wordt opgenomen dan wordt het gedecodeerd opgenomen. Indien het gecodeerd is opgenomen is het nog wel mogelijk om de opnamen alsnog te decoderen. Bij het afspelen moet de opname dan opnieuw worden opgenomen, dan heb je de opname alsnog gedecodeerd opgenomen.

Grt Henri
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan