Oplichter mooi te kijk gezet op marktplaats.nl

P

pet123

http://www.marktplaats.nl/print.php3?g=telecommunicatie&u=satelliet

Humax 5400( Nieuw) De Laatste, ze worden niet meer gemaakt!

Prijs: 1850,- vaste prijs!

Beschrijving: TE KOOP:

Nieuwe HUMAX 5400 incl software

met superkaart voor in de irdeto slot alle seca kanalen, irdetokanalen juist zonder modules ;-) werkend te zien.

vaste prijs F1850,-vaste prijs!

Evt. inruil SECA ontvanger

Volgende advertentie:

Beschrijving: TE KOOP:

zo goed als defecte Pace500.

Humaxen die 'niet meer' worden gemaakt (niet minder ook) worden hier aangeboden voor debiele bedragen, dus ik dacht: ik doe lekker mee!

Ik heb een nie nieuwe Pace500, die wordt ook niet meer gemaakt, kun je bijna niets op ontvangen, maar wat je kunt ontvangen kun je ZONDER MODULES ontvangen! Wat je niet kunt ontvangen trouwens ook! ;-)

Er zitten 4 knopjes op en aan de achterkant een heleboel glimmende aansluitingen, van plastic, maar zelfs van metaal. Aan de voorkant zit een multifunctioneel klepje, geschikt voor heel veel systemen:

- creditcard opberg gleuf (geen dief die achter zo'n klepje kijkt)

- klepje kan open EN dicht (2 varianten dus)

Bovendien zit er een 500-functie display op. Je kan onder andere de volgende getallen er op zetten:

- 1

- 2

- 3

- 4

- 5

- 6

- 7

- 8

- 9

- 10

- 11

- 12

- 13

- 14

- 15 is kapot

- 16

- 17

- 18

- 19

- 20 vind ik zelf de mooiste

- 21

- 22

- 23

- 24

- 25

- 26

- 27

- 28

- 29

- 30

- en zo zijn er nog ongeveer precies 469. Maar het gaat te ver om dat allemaal op te noemen natuurlijk.

Er zit ook een afstandsbediening bij. Voor een radio. Maar dat geeft niet, het zit er toch maar bij! Zonder batterijen. Dat dan weer niet. Er kan eventueel een ABUS-slot bij, sleuteltje helaas kwijt (fiets trouwens ook, maar da's een ander verhaal)

Er zit ook een super-kaart bij (aanzicht) die kun je voor alle kanalen gebruiken (amsterdam-rijn, noord hollandsch, noordzee). Bijvoorbeeld om naar zo'n kanaal toe te sturen (geen postzegel bijgeleverd) of om naar jezelf te sturen, echt HEEL leuk en verrassend!

Kan geleverd worden met nieuwe kop en schotel (zie foto). Deze laatste ook appart te koop, zie hiervoor de rubriek 'huishoudelijke artikelen'.

Als extra kan ik er nog een nederlandse gebruiksaanwijziging bij doen. Hij is in het chinees, maar hij 'printed in holland', dus nederlands.

Als u wilt is hij werkend te zien. Ik heb nog een videoband waar hij op staat en daar doet hij het nog prima (het was tijdens het verjaarsfeest van ome Loek daar staat tante Jannie ook nog op, erg leuk, tevens is daar de eventueel bij te leveren en eerder genoemde kop en schotel te zien (was het kadootje voor ome Loek, helaas heeft hij er nooit uit kunnen drinken, och arme man).

Ome Loek is overigens niet werkend te zien, die heeft van z'n leven nog nooit gewerkt.

 
ik ben benieuwt of die sukkel hem voor die pijs kwijtraakt (de humax)

 
Hoeveel leken zullen er niet zijn die het werkend zien en er toch over na gaan denken,niet wetende dat ze misschien maar een week of4/5 naar al die mooie zenders kunnen kijken.

Dan na die 4/5 weken erachter komen dat steeds meer zenders de geest geven en niet weten wat te doen,terug naar de verkoper en nul op het request krijgen.

Jammer,jammer voor degene die hem koopt maar eerst een beetje informatie inwinnen is ook niet verkeerd.

 
Even serieus....

Ik denk dat die gozer er jammer genoeg meer dan 1 per week zal verkopen....

Er zijn door de "goed" bedoelde akties van C+ maar ook door anderen heel veel mensen die niet weten waar ze moeten zoeken maar aan het begin van het voetbalseizoen toch maar even gratis willen kijken naar al dat Frans, Duits, Italiaans en Spaans voetbal. Ontvanger zien ze ergens wel voor 1100 gulden (de goedkope plaatsen weten ze namelijk niet hiervoor) en denken voor 750 piek kan ik "gratis" kijken.

Dat is nu namelijk echt Nederlands. Gratis is helemaal hot en dan zijn mensen die geen verstand hebben van het hele gebeuren best wel bereid om 750 piek neer te leggen voor een kaartje om dan "gratis" te kunnen kijken.

Kijk als men zich bij C+ ergens druk over moeten maken is het om deze schoften. Gewoon lekker rechercheburo een koop laten maken en direct tot aktie overgaan........

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan