oplosing gezocht

S

silverfox

Hoi,

ik kan op het moment nog de vrije zenders kijken maar dat wordt blijkbaar een probleem in de toekomst.
Heb een techsat met irdeto mod erin. Om verder te kunnen kijken moet je een geldige kaart hebben en die dan wisselen in een irdeto2 kaart. Probleem, ik mag eigenlijk hier geen nederlandse zenders ontvangen vanwege de uitzendersrechten dus dat wordt niks omdat ik niet in nedrland leef. Moet ik nu een seca module kopen en via via een seca2 kaart bestellen voor 30 euro per jaar of hoe doe ik dit het beste. Ik wil alleen de normale openlijke zenders hebben vanwege de taal ( en darts ) en natuurlijk de informatie uit de buurt.
Bedankt voor elke reactie

Groetjes Silverfox
 
Kort gezegd: Ja dat zit er voorlopig wel in.
 
Hoi Black tiger,

wat??? zit er dan voorlopig wel in. De vraag was namelijk toekomst gericht en niet op het huidige of binnen 3 maanden als het al zwart is. Ik wil gewoon voordien reageren voordat de haaitjes hun prijzen weer aanschroeven als het zover is En ik wou ook graag weten wat de "wettelijk in orde" oplossingen zijn. De niet wettelijke graag per e-mail want illegaal is het bekijken van NL zenders sowieso al hier in zwitserland.

Groetjes Silverfox
 
Wat BT bedoeld is dat je inderdaad een Seca module en een Seca 2 kaart zal moeten zien te krijgen. Op elke andere manier die je kan verzinnen is het vanaf 1 maart einde verhaal.

Dus zekerheid van beeld=Originele S2 kaart+Smodule.
 
Hoi,

ok dan maar kopen en bestellen die handel.
Bedankt

Silverfox
 
Vermits je dus wel een adres in NL hebt anders krijg je helaas die kaart niet dus daar wel even rekening mee houden.
 
Hoi Black Tiger,

weet ik van dat adres. Der lopen in het ziekenhuis genoeg nederlanders rond die geen sat hebben. Kwestie van effe vragen.
Dat is voor mij het kleinste probleem.

Groetjes Silverfox
 
Oke prima, ik wilde maar voorkomen dat je je hardware kocht en achteraf geen adres zou vinden dat zo zonde van de centen zijn.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan