oplossing Philips voor Taqs op Sathack Ro?

Als ik die thread bekijk, dan gaat dat over de Duitse Mediabox, die komt inderdaad van Philips en daar kun je spaanse soft in stoppen.

De nederlandse philips dozen zijn totaal anders, daar kan die soft niet in!

 
Voor zover ik kan zien zetten ze daar een spaanse firmware in de ontvanger. Dan gaat het inderdaad wel werken voor Taquilla. Een echte oplossing is dit niet natuurlijk want je kunt op je vingers natellen dat kiosque en palco dezelfde wijzigingen aan zullen brengen als taquilla.

En dan zul je iedere keer een andere firmware in de ontvanger moeten zetten (franse voor kiosque, italiaanse voor palco, etc...)

 
Volgens de laatste berichten zit de firmware in de EEprom. Deze is een bekende en kan iedereen proggen. Blijft natuurlijk het probleem dat je verschillende eeproms moet hebben voor verschillende landen. Ik zal m'n vrouw eens vragen of ze een ritssluiting wil naaien in m'n Philips.

Op Duckstad zijn er verschillende threads over dit onderwerp door Bonny (H2D2)

nitwit

 
DST5816- Can buy ticket offices Changing Eeprom you go to any ticket office. You press " serv ". You press " A ". Leaves menu in holandes. To select " 1. - Vandaag ". They appear pelis that you can buy (problem: those that has begun they do not leave). To press on the ticket office that you want to buy. It requests code to you. If continuous it tries to buy telefonicamente. AID, that almost we have it. By the way. I cosay to introduce is the one of blockade of channels

dit krijg ik er uit via vertaalsite.

apkay.

 
'those that has begun they do not leave'

lijkt het orakel van Delphi wel!

Grtz,

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan