Oplossing Strong SRT8000 problemen gevonden?

W

Werkezel

Op de onderstaande Spaanse site zijn diverse veelbelovende firmware updates en patches voor de srt8000 te vinden. Met de Spaanse firmware zou ook het taq 10 sec probleem zijn verholpen...

http://www.galeon.com/potverdikke/

Grtz,

=============================

Werkezel, jij moet beter weten dan een link te plaatsen naar een site waarin proggies staan om originele mosc te bewerken.

Vandaar de link weggeedit.

BT

[Edited by Black Tiger on 19-05-2001 at 01:32]

 
Even voor de niet Spaans sprekenden de NL vertaling van deze informatie

Alleen staat er achter de beide Holandse firmware in het Spaans vermeld dat ze geen beeld geven op de Taquillas!

Alleen bij de twee laatste Italiaanse firmware vermelden ze dat deze werken bij gebruik van een educatieve (ahum.. GW dus)kaart beeld geven.

Voor de duidelijkheid, er wordt niet gesproken over de 10 sec uitval.

Verder worden er foto's vertoont waar we de exact de situatie en plaats van de flash kunnen vinden die zoveel problemen geeft en de waarschuwing voorzichtig te zijn

Klinkt interessant dus wie test het even?

 
@BT Sorry, had ik ff over 't hoofd gezien. Was zeker even afgeleid door die aap! Trouwens wel jammer voor de mensen die de div firmware soft willen proberen...

@Andor Voor taq moet je de Spaanse versie hebben onderaan de pagina.

Grtz,

 
Ben ik met je eens, maar er zijn daarandere mogelijkheden voor, bijv.:

1.) plaats een rechtstreekse link naar de file zelf bijv. http://www.sitenaam.com/downloads/binfile.zip

2.) zet de bin(s) bijv. apart even op een stukje free server

3.) of de mensen kunnen bedelstaf even aangeven dat ze het hebben willlen.

Rechtstreekse file links is normaal ook niet echt de bedoeling maar als het echt iets nieuws en belangrijks is zoals bijv. deze upgrade van firmsoft die problemen oplost is daar niets op tegen.

Zo zie je maar weer, we zijn wel eens lastig, maar ook best bereid om tips te geven.:)

 
ook met links naar een file moet je voorzichtig zijn. We zijn toch niet zo dom.....

Een link naar een file mag wel maar niet naar de site ?????

Of zijn we werkelijk zo dom......

 
Zeker moet men voorzichtig zijn met links naar files, maar daarom schreef ik ook erbij dat het in dit geval wel mocht omdat het een oplossing voor een probleem met een ontvanger betrof.

Wat slimme mensen verder doen, tja... goed... kan gebeuren.:)

 
Maar ondertussen ben ik er blij mee!

Niks mis mee met deze site, ontzettend leuk geëxperimenteerd met mosc en het werkt als een trein, op de Taq`s na die in een pre view mode verschijnen (originele Sp. kaart) heb ik nog nooit gezien op een GW

Sorry Black Tiger

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan