Opnemen met Dreambox

B

Binnetie

Ik heb gisteren een dreambox aangeschaft en meteen een 10 gb hd ingezet (om te testen). Nu wil ik graag wat proberen met opnemen, maar hoe doe ik dat? Nergens in de handleiding kan ik dat vinden....

Iemand?

Ja, ga op de zender staand ie je wenst op te nemen, druk dan op de "video" knop rechts onder de pijltjes.
Dan zie je een display in beeld. Als je die hebt met de opname mogelijkheden zit er links onder op je a/b een knopje daar staat een rood bolletje onder getekent, net als bij de videorecorder is dat de opnameknop. Zo neem je op.

Wil je het instellen net als bij een videorecorder druk dan op de Dream knop en daarna op "timer" dan kun je het instellen.
Anders even naar www.dream-multimedia.tv gaan daar kun je een engelstalige of duitstalige handleiding downloaden.

Mocht je een nederlandse handleiding willen hebben voor dream 7000-S dan kan je die op mijn homepage vinden,, rechtsbovenaan :)

word jij nou ook al gesponserd? wat schuift dat nou?

oja en die site...... Dat kan mooier! ;)

Nou ik hou je niet tegen om een nieuwe html voor mij te maken,, zelf niet veel verstand van en te weinig tijd ook :)

@jack
als ik de handleiding nl van de dreambox wil downloaden
geeft hij een error aan ligt dat bij mij???
wil iemand het ook eens proberen ik werk met winzip heb daar verders geen problemen mee
gr dalton

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan