opnemen

hoofdletters betekend SCHREEUWEN :ROFLMAO: tenminste in de goede oude tijd in de chat rooms.
Hoofdletters wel, ik had het over hoofdletteR... dat is er eentje. Een begin hoofdletter van eigen namen betekent bedrijfsnaam of eigen naam in elk geval, tenminste in de goede oude schooltijd. :biggrin:
Maar goed ik begrijp het wel, even wat snel getypt of een typefoutje, maar dan is een misverstandje ook snel gemaakt bij een oude vent zoals ik. :)

nadelen:
zenders opnemen zal een drama worden
aanleg kosten
Aanlegkosten? Moet je daar ook nog voor betalen dan? Hier wordt dat gratis tot in huis gelegd.
 
Hier in Haarlem niet! Wel eerst schriftelijk aangekondigd (incluis machtiging om in huis de converter te plaatsen). KPN aannemer heeft ook foto in de meterkast gemaakt. Nu wordt de glasvezel tot aan het tuinhek gelegd. Wil je daadwerkelijk van de glasvezel gebruik gaan maken, mag je een afspraak maken met de KPN. Die komen dan op een later tijdstip de kabel in huis aansluiten tegen €110 kosten die de consument mag/moet betalen!! Had ik al verteld dat het een stel viezerikken zijn? Eerst beloven en dan later terugkrabbelen…
 
Nou lekker dan.
Hier legt als ik me niet vergis Reggefiber de glasvezel aan. Is ook eigendom van KPN.
Als je meteen tot in huis laat aanleggen, ben je niet verplicht tot het pakken van een glasvezel abo, maar is het wel gratis.

Als je dat niet wilt dan gaat het langs je huis. Wil je dan later wel een glasvezel abo, dan moet er op dat moment wel betaald worden voor de aansluiting naar binnen.
Lijkt me een stuk redelijker.
 
Heb hier al 4 jaar glas en dvb-c van de plaatselijke kabel provider hoewel ze wel een app hebben is het gewone dvb-c signaal gewoon beschikbaar.
Dat zal landelijk misschien niet zo zijn.
Belaqngrijk is wat je van glasdraad afneemt ( alleen inet, of inet+bellen, of de beruchte 3 in 1 )
 
Aanlegkosten? Moet je daar ook nog voor betalen dan? Hier wordt dat gratis tot in huis gelegd
jazekers
250 eenmalig en maandelijkse kosten voor je provider of 500 totaal eenmalig als je geen provider hebt.
in de buiten gebieden hier achter moest men eenmalig ruim 1000 betalen of per maand een vast bedrag zonder! vast gestelde eind datum.
maar goed wat doe je als je alleen een kpn hebt met rook signalen dan heb je naar mijn idee weinig keus.
 
Ik heb ook prijzen gelezen dat de eenmalige kosten wel €1600,00 kunnen zijn in de buiten gebieden. Als je dan toch kiest voor de maandelijkse kosten en je verkoopt je huis dan moet je het resterende bedrag in één keer betalen of met de koper een regeling treffen dat hij de maandelijkse kosten door betaald.

Mocht iemand dan zijn huis vroegtijdig willen verkopen dan lijkt het mij wijs om het restant bedrag van de kosten in de verkoopprijs door te berekenen.

Ik denk dat je met de reactie van @Guardian wel wat gerustgestelde zal zijn omdat je waarschijnlijk het dvb-c signaal wel behoudt.
 
Heb hier al 4 jaar glas en dvb-c van de plaatselijke kabel provider
dat is dus een glasvezel van je kabel provider?
heb hier nu ziggo en CD daar komt dus Glasdraad bij en dan zweeft er nog ergens rook van de kpn koperlijn
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan