Oproep om te stemmen.

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
Voor het beste zwembad van Nederland.

Zo nu doe ik een keer mee met een stem op mijn verzoek.
Je stem in dit geval op het beste zwembad.

Ga naar deze site
Zoek op naam Overschie en stem.

Hierna krijg je een mailtje ter bevestiging waarna je nog 2/3 vragen moet invullen.
Het hoogste mogelijke cijfer is altijd perfect.

Alvast bedankt.

Hoewel ik een vreselijke schurft hekel aan zwemmen heb toch mijn stem. Done..

Want dat pokkezwembad hier in Zundert mag van mij niet winnen...

Tja en ik woon in Almelo en ga graag zwemmen in Overschie Rotterdam. Je moet er wat voor over hebben ;-))))

Zwemmen? wordt je moe van.........
Mijn stem heb je!

Gaat 't zo ff regelen.
Hoe oud is dat zwembad eigenlijk?

....is gebouwd in 1967 en het bad ging open in 1968.

Maar vertel, waarom wel je dat weten, ken je het bad????

Misschien nog leuk om te weten het bad is in 2008 bij een klant tevredenheids onderzoek uitgeroepen als beste zwembad van de Gemeente Rotterdam.

Nee na je antwoord is het duidelijk, dat ik je zwambad niet ken. (haha zwambad, nee uiteraard zwembad)
Ik vroeg mij gewoon af of ik er misschien in mijn jeugd ben geweest, maar dat is dus niet mogelijk. In 1967 woonde ik niet meer in Rotjeknor.
Ik kan mij nog wel herinneren, dat ik toen zwemlessen heb gehad, maar weet niet meer welk zwembad dat is geweest, vandaar dus mijn vraag.
En aan de andere kant: van Schiebroek naar Overschie is natuurlijk nog wel 'n pittig endje fietsen, dus ik vermoedde al dat dat niet het geval was.
Punten zijn inmiddels gegeven, succes d'r mee

Heb je een telefoon Nr van het zwembad ik weet dat Rotterdam begint met 10-0 ;-)

Misschien was het zwembad Hillegersberg. Hier moest je een poort onderdoor dan kwam je op een binnenplaats en daar was de ingang van het zwembad.
Daar had je een heel klein badje onder en een 25m bad boven met duikplank.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan