Opschonen database?

B

BiG_G

Misschien tijd voor het opschonen van de DATABASE? :

Members: 19,000, Threads: 7,186, Posts: 43,557

19000 Members?

Whoei...

Kan ook de NL cultuur zijn:

meer kijkers dan kopers........
meer lezers dan deelnemers....

Plus nog een factor schizo's die 101 identiteiten aannemen oa voor relschopperij...

Maar wie is wie.

Als je gaat opschonen dan moet je wel weten wat 'vuil' is.

Rolo

Dat moet niet moeilijk zijn.

Kwestie van iedereen selecteren die langer dan 1 jaar niet hebben ingelogd.

laatste drie maanden is effectiever. diegene die niet ingelogd zijn geweest de afgelopen drie maanden hebben duidelijk aangetoond dat ze geen interesse (meer) hebben

Ho ho ... het zou kunnen dat sommige mensen binnen de hobby bezig geweest zijn met wat anders ... dus geen intresse is wat voorbarig denk ik zo maar ...

Cya ...

Er zijn ook veel mensen die alleen maar lezen, die moet je ook meetellen.
Maar misschien kunnen we inderdaad de database eens opschonen voor degenen die langer dan 1 jaar niet meer ingelogt hebben (bezoeken is dan al voldoende, schrijven hoeft niet).
Als je 1 jaar lang echt totaal niet meer geweest bent dan is er of iets ernstigs aan de hand, of je hebt onvoldoende interesse.
En men kan altijd opnieuw registreren dus da's niet zo'n probleem.
Toch ziet het wel leuk uit zoveel leden.:biggrin:

nou ik lees alleen maar af en toe een post veel lezen leer ik wat van ( hoop ik ) als ik het dan nog niet begrijp dan post ik.

ben al op duck zins sep 2002

Da's niet erg Simply. In die tijd heb je toch al 50 posts voor elkaar gekregen, maar het gaat ook niet om het posten.
Mensen die alleen maar lezen blijven ook gewoon in de database zitten. Alleen die wat langer dan 1 jaar het board niet meer bezocht hebben zullen dan echt er uit gaan.

Hallo

Kan ik me wel bij aansluiten.
Ik denk dat eens een keer opschonen
op z,n tijd geen kwaad kan.
En mensen die zich later ooit weer willen
aanmelden kan dan altijd.
het heeft altijd wel voordelen.
groetjes
Hummaxboy

Zo. Opschoning is klaar, en we hebben er nog 13.000 over, daar mogen we dik tevreden mee zijn.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan