Optocht Bloemencorso 2021 Zundert [voor de liefhebbers.]

Hedde gij nie mee gelope Freggel1? Ik hai oe nie gezien. Hebben ze toch door de straten gereden dus?

Maarreh... potverdikke daar zaten mooie wagens tussen. Eentje echter... nou... die had beter niet mee kunnen doen, die moest zich schamen om met zoiets summiers te gaan rijden. Je begrijpt wel wat ik bedoel en dat is de wagen die voor jullie wagen zat.
De wagen met de hartjes. Erg kaal en niet echt bijzonder, de slechtste van het geheel, dus zeg maar wat mij betreft de laatste plek.

En de voorlaatste plek... tja... zoals je al eens zei... jury's zijn soms niet te begrijpen, maar op die voorlaatste plek zet ik die gekleurde kribbel wat feitelijk de 3de plaats gekregen heeft. Er waren echt veel en veel mooiere wagens voor op zo'n 3de plek.

Toch leuk om even naar te kijken die optocht! (Y)
 
Prachtig freggel maar wat een werk hebben jullie verzet.👍
 
Beetje laat maar voor de liefhebbers.... de Corso film is nu op dit moment te zien bij Omroep Max op NPO1.
 
Bij toeval, zappen na de F1, zie ik opeens de tocht.
 
Yep, is ook weer afgelopen inmiddels. Wat je gemist hebt kun je op het filmpje van Youtube zien. Maar het was toch wel leuk dat hier bij Max aandacht aan werd geschonken.
 
Ik heb niet meegelopen, maar gedeeltelijk meegefietst.

En ja de wagens zijn door de straten gereden, ze moesten allemaal naar hetzelfde terrein.
Maar ze kwamen van diverse kanten. ;)

Ook Huub Stapel van het programma het Dorp is ook op bezoek geweest bij een buurtschap [Poteind] en dit wordt als het goed is begin volgend jaar uitgezonden.

Huub mocht even bloemen op de wagen steken, maar vond het niet nodig om een platgeslagen bierdopje of stuiver op zijn duim te tapen, want dit is voor watjes zei hij.

Hij moet maar eens een avondje zonder komen tikken. :biggrin:
 
Laatst bewerkt:
Voor nu is het Corso 2021 afgesloten, en wordt het tijd om alles wat hierdoor stilgelegen heeft weer op te pakken! ]

De verbouwing van de badkamer, schilderwerk beneden enz.

Maar het verzinnen van een nieuw idee, wat al in de maak was, filmpje volgt hier, en de foto's en verhaal in het andere gedeelte [off topic]

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan