Opvallende freggel1

jack zei:
Uhhhhhhhhhhhh waar blijven die tieten nou,, of heb ik iets gemist,, stond toch niet in die andere kalender post of wel :)

Hey Jack hij probeert zich te drukken maar ja wij westerlingen onthouden alles hehehehehe lol

De heren drukkers zijn ietwat aan de trage kant. :confused:

Te "druk"...

LoL.
Als die drukkers net zo traag zijn als de KPN met aanpassingen in hun centrales aldaar kan het nog wel even duren.:biggrin::biggrin::biggrin:

Black Tiger zei:
LoL.
Als die drukkers net zo traag zijn als de KPN met aanpassingen in hun centrales aldaar kan het nog wel even duren.:biggrin::biggrin::biggrin:

eentje kennen wij er gezamelijk BT, en die weet zijn nest wel eens niet uit te komen, als hij weer te lang met zijn Droomdoos heeft gespeeld. ;) :stupid:

@ Freggel,

Foutje Freggeltje, als ik zo'n kalender mocht drukken stond de pers 's morgens al om zeven uur aan hahahaha.

Boets

HAHAHAHA... ja dat wou ik net al zeggen en dan was er ook al een teveel aan die kalenders gedrukt. :biggrin::biggrin::biggrin:

Even misbruik gemaakt van de mogelijkheden en de link wegge-edit.
Sorry, maar die link kan men beter niet bezoeken, diverse popups, en exbyte maakt gebruik van mogelijkheden tot spam.
Is dan ook al in een of meer spam blocklijsten geplaatst, vandaar de link weggehaald.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan