Opzoek naar MP3 programma, zoals de kroegen die gebruiken.

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Je ziet steeds vaker in de kroeg dat ze gebruik maken van MP3 muziek op een PC.
Daar gebruiken ze erg mooie software voor, waarmee je makkelijk op titels kan zoeken etc. welke op de HD staan.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een dergelijk soort programma, begrijp dat de software die in de kroeg staat niet op Internet te vinden zal zijn. Maar een dergelijk soort programma zou prachtig zijn.

Wie weet wat?
 
Hier ben ik ook al heel lang naar opzoek, bij ons op de hoek wordt in dat cafe het programma "Encore" gebruikt...

Zelf gebruik ik nu BPM Studio Profi, voor thuis een heel mooi programma, maar het kan helaas alleen mp3's afspelen ;)

Ik heb nog een linkje voor zulke downloads maar dan moet ik even zoeken...

hier zijn er al enkele,

http://www.audiotoolsdirect.com/DJ_and_Mixing/

http://www.bestdownload.com/index.php

Het linkje dat ik bedoel zie nog eventjes niet staan, maar zodra ik dat heb dan zet ik het hier wel weg ;) .
 
Ja, Encore ken ik, prachtig programma is dat.
Als ik zoiets kan vinden zou dat prachtig zijn.
De linkjes ga ik even bekijken, misschien staat daar nog iets bij.

Bedankt in ieder geval voor de moeite.
 
Encore is commercieel. Klik hier voor verdere info.

Als je daar eenmaal bent, weet je a.d.h.v. de url vast wel de DUAL, of PRO informatie te vinden.... Zo niet, ga naar hun homepage, klik op Branches en dan Caf?.
 
Hallo allemaal,

ik gebruik Raduga 3.6
Is niet zo proff. als Encore maar is zeer overzichtelijk en simpel.
Kan mp3, wav, wma, mid, rmi, cda, mpl, alb enz....aan.
Mocht je interesse habben stuur ik het je wel door.

Groeten,

view
 
a.u.b. geen volledige berichten quoten zowieso niet als je reply er meteen onder staat

Raduga 3.6 heb ik inmiddels ook ingebruik.
Ziet er echt leuk uit.
Tja Encore blijft de mooiste, maar zie daar maar eens aan te komen voor een schappelijke prijs.
Kijk ik wel het gewoon voor thuis gebruik hebben, en zou daar best 100 euro voor willen betalen.
Maar denk niet dat het daarvoor te koop is, als het ?berhaupt gewoon te koop is.
 
ik gebruik media jukebox 8.0 laat de singeles mooi overlopen als je ze aan klikt je kunt er cdtje mee branden en erkent bijna alles nou ja wat ik gebruik teminste ook ogg bv en dat kom je toch vaak tegen.
en dit alles is te vinden op het net incl *****

gr hatz,
 
Is zo'n caf? programma niet ook Virtual DJ?
 
we gebruiken momenteel ots juke bij onze omroep hebben verscheidende al gehad. maar ots juke springt er ver boven uit qa mogelijkheden. is erg uitgebreid en ook de sound is beter dan bpm en dergelijke.

mvg.sath.
 
ik heb van de zomer bij hot downloads zoiets gevonden, weet alleen niet meer hoe hij heet maar was wel heel mooi om te zien.

maarja er staat daar zo veel, zou niet weten hoe je het terug vind.

gr blokker
 
Originally posted by blokker1
ik heb van de zomer bij hot downloads zoiets gevonden, weet alleen niet meer hoe hij heet maar was wel heel mooi om te zien.

gr blokker

Het was inderdaad de site "Hot downloads" Maar de link die daarbij hoort krijg ik even niet meer gevonden bij mijn favo's @blokker, typ ik gewoon " www.hotdownloads.com " dan kom ik ook bij een hele mooie site uit, die de moeite waard is om eens te bekijken, maar het is nog niet degene die ik bedoelde...

Iemand anders heeft hem ook, format C: heeft hem van mij ook eens gekregen die link, dus Format C: als je meeleest jij als djfreak, wat was dat linkje? ;)
 
stuur hem met pm weet niet of het hier wel kan.
gr blokker
 
tevens sam is ook redelijk daar draaien veel draad en glasvezel piraten mee op internet.maar blijven er bij dat ots dj veruit de meenste mogelijkheden heeft. alleen is hij mooilijk te vinden met een cracker.

mvg.sath. www.omroep-scheemda.nl
 
Ik draai hier met PCDJ,deze is redelijk simpel je kan er wachtlijsten in zetten hij heeft crosfader aan boord je kan er mee mixen gewoon makkelijk..
 
Voor thuis gebruik is otsdjuke denk ik echt de beste betaalbare keus.

Als je je zelfs een beetje in het programma wilt verdiepen kan je echt hele proffesionele dingen doen met het programma.

De enige reden waarom het niet geschikt is voor bijvoorbeeld een lokale omroep is dat het niet een externe bron op een bepaald tijdstip kan laten aanspreken en deze bron zelf kan bepalen waarneer de aanspreektijd beeindigt moet worden en weer met de format playlist kan worden verder gegaan. Daardoor is het bijna onmogelijk om ANP of Novum Nieuws automatisch in het programma kan laten inbrengen.

Maar voor thuisgebruik zeker perfect te noemen en nog leuke gadgets als limiter/comprosser/leveller welke redelijk naar behoren zijn in te stellen.
 
ben het met satwatcher eens, otsjuke is de handigste die ik ben tegen gekomen, vooral de loudness maximizer (realtime) is een onmisbare optie (alle muziekstukken klinken dan even 'hard') geen grote level veranderingen.

otsjduke zou met een nieuwe versie komen (2.0) alleen die ben ik nog niet tegen gekomen, wel heb ik hier OtsDJ v1.70
 
ots juke dj is wel geschikt voor lok omroep i.v.m. het in en uit schakelen van het nieuws.want dat gebeurd handmatig tijdens de uitzenduren dus de techniekman verzorgd dat dan. en buiten de uitzenduren word een raam programma van een regionale radio zender doorgeven die wel 24 uitzend dus met nieuws heb je niets mee te maken. als een lokale omroep uitzend is hij altijd bemand.officieel volgens de olon regels waar je aan moet voldoen n.l de 50/50 regel. maar goed er zijn ook lokale omroepen die het niet zo nauw nemen maar worden vroeg of laat op hun vingers getikt. met als straffen van geldboetes of het ergste intrekking machtiging.

dus ots juke is in deze situatie zeer geschikt voor ons.en het is een geregistreerde versie.met alle instellingen voor handen.

m.v.g sath. www.omroep-scheemda.nl
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan