Orbit pakket al eens bekeken?

  • Topic starter CostaBlancaMedia
  • Startdatum
C

CostaBlancaMedia

Zijn er eigenlijk mensn die wel eens naar het Orbit pakket hebben gekeken op 26 oost? Daar zitten wat amerikaanse zenders op en ik heb kort geleden eventjes mogen meekijken omdat het niet gecodeerd was.
Wel grappig, maar het zijn niet echte Amerikaanse TV zenders maar duidelijk in elkaar geflanst voor het midden oosten.
Je schijn een decoder te kunnen huren waarin de kaart ingebakken zit. Maar is dit nog steeds zo? of gaat het inmiddels ook met smartcard. Een aparte ontvanger om een bepaald pakket te ontvangen is niet echt handig.
 
Gewoon gbox cardsharing en je hebt het orbit pakket ;-)

Er zijn geen echt amerikaanse kanalen bij..Hoewel Orbit ESPN nog het meest inde buurt komt. Inderdaad worden er de sommige programmering direct doorgegeven.. met local ad inserts soms zelfs met de orginele amerikaanse reclame tussendoor.
 
Ik heb onlangs de dreambox gekocht en inderdaad heb ik nu ook het Orbit pakket. Vroeger waren de amerikaanse zenders zonder ondertitels. Ze hebben er nu dus blijkbaar voor gekozen om alles te ondertitelen.

Nou,...nu nof AFN (AFRTS), maar dan moet je van hele goede huize komen om dat zichtbaar te krijgen...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan