ORF wordt beta crypt

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

coolxx

hallo daar ik las ergens dat ORF betaCrypt werd maar kan ik dan met met irdeto cam het dan nog wel ontvangen of niet .

 
BetaCrypt is een variant van Irdeto, Premiere World zend ook in Betacrypt, dus als je die kan ontvangen kan je ook BetaCrypt ontvangen.

Je hebt dan wel een abonnement nodig op ORF, maar dat zal je wel weten denk ik.

Greetz, Matrix

 
Jammer genoeg is daarmee de vraag niet beantwoord, want die was of ORF over zou gaan naar Betacrypt.

Momenteel zitten die nog in irdeto/2 (voor zover mij bekend).

Je hebt er immers ook een F-card voor nodig en voor PW een C-card.

Denkelijk zal ORF niet switchen naar Betacrypt, of het zou al moeten zijn dat ze willen gaan samenwerken met PW.

 
ORF gaat over naar Betacrypt ?? ze gebruiken op dit moment al dit systeem...zie ook info op de site van Lyngsat.

 
Dan toch wel in irdeto/2 mode anders zie ik geen noodzaak dat je een F-card nodig hebt om ORF te kunnen zien, toch?

 
wat bedoel je met een f kaart? Het werkt toch ook met een

goldkaart op een humax. pw + orf

 
Ik blijk me stevig te vergissen. ORF zit schijnbaar niet in irdeto/2. Maar ze gebruiken wel f-card.

Dat is de kaartherkenning.

Heb jij hem werkend dan op een humax 5400 met interne cam?

 
K heb Premiere en ORF op een Atmelkaart aan de gang op de Humax 5400, Interne Cam :biggrin: Nada problemo.

Cu, Johnnny1

 
@BT,

Bedoel je met Irdeto/2 de laatste nieuwe variant ?

Op dit moment maakt bij mijn weten op Astra/Hotbird alleen Sex View gebruik van Irdeto/2, simulcrypt met Viaccess weliswaar, aangezien RCT&SCT onlangs met Irdeto/2 gestopt zijn.

ORF, ATV & PW draaien zonder problemen op de embedded Irdeto van Humax 5400.

 
Kennissen van me hebben een 5400 met embedded cam, daar krijgen ze niets op aan de praat als er geen c-kaart herkenning is.

Ik neem dus aan dat die andere dingen dan ook met die c-kaart herkenning werken.

Maarja, dat heeft niet echt iets met de ontvanger te maken dus ik zal er verder niet over vragen.

 
Hoi BT en wellicht anderen. PW+ORF+ATV draait keurig op de HUMAX met schumipatch. Daar hoef je zelfs niet eens iets aan te doen, draait bij mij al sinds januarie. ´T is trouwens vreselijk moeilijk om buiten Oostenrijk een abo voor te ORF te krijgen :shocked:

De oplossing is vorig jaar november gemaakt, en alle eer gaat dus naar Pit (om de oplossing nog maar even cryptisch te houden).

Ik vroeg mij zelf af of de BD1 t/m 4 kanalen ook in Betacrypt worden uitgezonden?

Groetjes,

 
Ja de BD kanalen worden ook in betacrypt uitgezonden en deze zijn ook te zien.

 
Mooizo.

En daarmee zijn de vragen over ORF toch wel beantwoord, of niet?:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan