orginel software humax irci 5400

J

jozef

halo

ik heb een 5400 van humax maar niet de z , ik heb deze ontvanger met een orginele c+ moduul uitgerust en met een seca2 kaart ook van c+ maar het beeld bevriest steeds

terwijl het moduul met kaart in een andere ontvanger wel werkt

nu denk ik dat er andere software inzit , wie heeft er orginele of software wat werkt met een orgineel moduul met kaart van c+

en hoe je deze erin zet

ik heb zelf een pvr 4000 van topfield waar ik zelf met de computer steeds de nieuwe firmware inzet , maar gaat dat op dezelfde manier met de humax

groeten johan

Oops, dit wordt wel even inlezen voor je hoor. Ik zit helaas nu even achter een andere computer maar om te beginnen: je kunt zowel de standaard als andere software (Tunings on Humax - ToH - is wel degene die je zult willen proberen) laden. Dat gaat via de seriele poort van de PC en de Humax. Daar gebruik je dan een speciaal programma voor. Bijvoorbeeld: Humax+loader+ pack (meerdere programma's in 1 programma). Er zijn verschillende sites waar je de originele of andere firmware kunt downloaden en waar ook de programma's staan waarmee je dat doet.

Ik heb geen idee of het de bedoeling is dat de url van de site van Josje hier genoemd wordt (dus zet ik hem even niet neer), maar dat is in ieder geval één van de sites waar het allemaal te vinden is. Josje is een user van dit board hier en als je het nieuws raadpleegt kom je hem juist vandaag daar tegen.

En dit helpt ook wel denk ik:

http://www.satellitefun.org/bbs/archive/index.php/f-31.html

De site van Josje kun je terugvinden in onze Links sectie!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan