origineele C+seca2 card

• Topic starter maisonprettyboy
  • Startdatum
M

maisonprettyboy

heren,

Ik ben in het bezit van een Humax 5400 Z met daarin een Aston 1.05 CI en een Magic Module met penta 1.11. In welke CI module moet ik de origineele C+ card [voorzien van alle opties] steken om een update te genieten?

groet van Maison

Oh ja, de origineele card heb ik omdat er toch iemend moet betalen voor de geleverde diensten

Beste is gebruik te maken van van de Aston CI maar de magic module zal ook goed werken.

Pet,

Das nou het rare, ik heb hem in beide meerdere dagen in de module laten zitten en de rec. op RTL4 laten staan met als resultaat nix. de datum van Canaldigitaal blijft op 30/06/03 staan. Seca staat op 00/00/90.

Kan het zijn dat dat ding kapot is.

wel hebbie nog wel beeld dan op alles,, misschien zijn ze je vergeten en dan shhhhhhhhhhhhhhh niks zeggen.

nope, das nou het rare ik krijg helemaal geen beeld met die kaart, wel met een fun.
kan het zijn dat ik de kaart ff in een andere machine moet stoppen

aston cam 1.05 moet gewoon goed updaten,, dus waarschijnlijk effe bellen met canal of met je dealer en vragen om een update,, je heb toch wel betaald huh :)

trouwens,, de VHSat dont sucks,, heb hier een palcom en dat werkt perfect met een magic en aston cam erin,, dus geef maar hier die ontvanger hehehe,, geef je er wel een paar eurotjes voor.

zal morgen de Canal-Maffia wel ff bellen. de VHsat geeft mij teveel freezes en groene vlekken op het beeld. bij van hunen geweest nix aan kunnen doen dus als je wat weet hou ik me aanbevolen ik wil tenslotte in Den haag ook wel es kijken.

VHsat is inderdaad klote! Ik heb alleen met astoncam geen gezeik. Met magiccam of jokercam krijg ik ook vreemde witte blokjes door het beeld. Ik draai SW 3.12 die "hikt" het minste..

Ik ga maar eens een TopField kopen..

mijnouders hebben ook een vh-sat met eer freecam erin af en toe zwart hikken en hangen is echt een klotebak al diverse FW's
erin gehad maar niets werkt optimaal

Heb zoals eerder gezegd hier een palcom 2100 CI met firm 3.12,, met alleen de jokercam erin valt het allemaal wel mee,, ding heeft gewoon af en toe een slechte dag,, dus ook nogmaals,, als iemand hem weg doet denk aan mijjjjjjjjjjj.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan