originele Xtreme

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
2.319
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Locatie
Veluwe
Een neef van me komt net aan met een Xtreme UCI 6400 met daarin een originele Canal digitaal kaart.
Hij heeft ook nog een schotel met een stab 100 aan de muur.
Of Ik hem 'even' up-to-date kan maken.
Nou ben ik in een grijs verleden wel eens met Xtreme bezig geweest, en heb ook nog een magic module programmer liggen.
Wat kan ik nu het beste doen?

Alvast bedankt!
 
Als de hardware 13.42.65 is kun je er een digix emu inzetten en met een MM progger penta 1.20 er op zetten die loopt prima met de CD kaart.

Maar dan kun je beter op een ander board kijken voor de Extreme die jongens vertalen de emu die normaal in het Turks, Engels en Duits is en updaten hem met de laatste keys.

http://uniform.messageboard.nl/10127/index.php

GR
 
Sorry, ik had het verkeerd begrepen.
Hij hoeft helemaal geen update.
Er zijn problemen met de ontvangst van de nederlandse kanalen. Nadat ik afstem op een nederlands kanaal, begint het beeld na een paar minuten minuten freezeverschijnselen te vertonen die na verloop van tijd steeds heviger en langduriger worden. Ook resulteert dat in uitval van het geluid en uiteindelijk van de totale ontvangst.
 
Kijk dan even naar het ucas slot daar zal wel penta 1.09 op staan dat geeft na een tijd steeds langere freezes, die even vervangen door penta 1.20 geen penta 1.11 er op zetten dan overlijd hij en als hij om een pincode vraagt is het 0317.

GR
 
Als de Penta 1.20 er op zit kijk dan ook nog even of de
Xtreme wel op PAL staat.

Dit doe je met de knop " P.STD" van de afstandsbediening.

Er verschijnt dan: PAL, SECAM of NTSC.

Deze moet op PAL staan anders krijg je freeze verschijnselen
en het geluid krijgt looptijd verschillen.

Grtz Zardos
 
En ook de zenders opnieuw inlezen wil nog wel eens helpen (instal->autom->rode knop->ok)
Hij is nogal kieskeurig qua LNBF-osc. en die willen nog wel eens wat afwijken.
De AFC/AFT is niet zo best geconstrueerd.

Greeetingzzz TT
 
Bedankt voor de tips, ik ga er dit weekend mee aan de gang!
 
Ik persoonlijk vind die Tetra 1.0 niks, omdat je helemaal gestoord wordt van de mededeliing "NO Access" .
Met Penta 1.20 kan je dat tenminste uit zetten.

Succes Theo50
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan