OSC reset probleem canal+

F

fenzo

vandaag sprak ik iemand met een origineel abo op canal+ nl (plus pakket) die met zijn osc (zonder m dus) kaart, last had van de laatste attack van c+, na enige seconden vraagt zijn ontvanger (phillips) om de kaart.

ik dacht dat dit enkel voorkwam in pic kaartjes, of ben ik mis ????

weet iemand hier meer van ???

 
Ik heb het nog niet eerder gehoord, maar als het zo is zal de klachtenlijn wel overbelast zijn en stromen de centjes bij Ceeplus binnen... :sad:

 
ik heb het vandaag met eigen ogen gezien, inderdaad, zelfde probleem als met de pic kaarten, na enkele seconden op c1, c2, cine, ned1 t/m3, "stop kaart in" melding, rest wel ok.

betreffende persoon heeft diverse malen met anaal gebeld en daar hebben ze verschillende keren het "pulsje"gegeven, wat natuurlijk niets helpt, nu hebben ze bij anaal beloofd een nieuw kaart op te sturen, en na ontvangst zou de defecte kaart moeten worden terug gestuurd (eerst zien dan geloven)

is er dan verder niemand met dit probleem op ons board, of heeft er niemand van ons nog een c+ abo ?????

 
Gebeurt dit in een Flipje.!!!!Tot nu toe geen last in mijn echo ' tje.

ILYA

 
Misschien wel een handig manier, om te beginnen aan de grote kaart wissel waar iedereen het over heeft. Eerst geld verdienen via de klachten lijn. En een ieder met een mosc kaart gaat nu bellen. Actie ruilen en je krijgt een andere kaart terug. Kost natuurlijk wel wat want de meesten hebben natuurlijk die f30,- niet betaald.

Pettie

 
die mensen gebruiken een pioneer 110 model, ook ik heb hun probleem bij hun thuis gezien in die ontvanger, ik weet niet welke fw erin zat, en of dit probleem ook in andere ontvangers voorkomt met die kaart, ik ken de mensen niet goed, en dat hou ik liever zo.

 
ik en ook iemand die deze probleem heeft:(heb de kaart gecontroleert in een humaxen daar werkt hij in en in een pioneer na 3 min geen beeld meer.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan