oscam kaartlezer hulp.

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Wie weet raad??

ben hier met een servertje aan het stoeien en heb deze nu lopen met een mastercard lc programmer als kaartlezer. deze werkt goed aan zowel de seriele poort als een usb naar rs232 kabel.

Nu heb ik ook nog een vp20 programmer liggen en wil deze eigenlijk als 2e kaartlezer gebruiken, maar krijg deze niet aan de gang.

Heeft iemand een idee of deze programmer te gebruiken is, en belangrijker nog welke instellingen en jumper/schakelaar standen te gebruiken??
Heb m nu geprogrammeerd is de oscam reader config als mouse, maar is dit de goede??
 
geen idee eigenlijk. maar een vp20 is toch een seriele reader...
dan neem je toch serial reader als device
 
mmmmmm,

Klinkt natuurlijk wel heel logisch!!, ga ik proberen en laat wel weten hoe die gaat.

Thanks.
 
ff update.

vp20 lijkt goed te lopen( kan nog ff niet testen met goede kaart want dan heb ik ruzie met het thuisfront ;) )
Gebruik nu een verlopen s2 kaart, en kan de kaart entitlements uitlezen, server geeft aan dat kaart verlopen is.

Instellingen op dit moment: protocol op: mouse, freq op 357 verder alles op default.
De Vp20 alle jumpers richting de kaartlezer en de schakelaar in de bovenste stand.

Zodra ik ff tijd over heb zal is de S3 kaart gaan testen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan