Oscam svn-11347 start niet goed op.

@the matrix en @parabolica: laten we het gezellig houden. mensen krenken, ook wellicht niet expres heb je niks aan. En ja het gebeurt vaker dat iem. schrijft: ik heb niemand gekrenkt, maar de gekrenkte persoon denkt daar soms toch anders over. En ja het gebeurt ook dat iem. zich gekrenkt voelt, terwijl degene die het heeft veroorzaakt daar totaal geen weet van heeft c.q. niet met opzet heeft gedaan.  Een ieder probeert doorgaans een andere te helpen indien er problemen/vragen e.d. zijn. Ga bij een reactie in eerste instantie zo veel mogelijk van het positieve uit en mocht je een keer twijfelen of zo: stuur dan betrokkene een PM en vraag om opheldering of toelichting/verduidelijking.
 
Er is een PM door mij aan the matrix gestuurd en daar kunnen we het er verder over hebben. Voor mij blijven wij verder evengoed goede forum vrienden.
Er zat bij mij ook een stukje spanning en irritatie gezien het verleden.

wat info voor the matrix, eendenteam heeft het ??n en ander middels een Team Viewer sessie aangepast.
 
Dit is de beste oplossing om dit samen op te lossen! ;) 
 
we hebben een tijdje parbolica geholpen en zijn oscam geconfigueerd. Ook wij hadden steeds die bind error. We kwamen er achter dat het aan de oscam versie lag, want hij draait op een dm8000 en die kan geen ipv6 aan. Daarom hebben we een oscam zonder ipv6 gecompileerd en zie daar het werkte. Parabolica is weer blij. Later zullen we in het draadje met de oscam downloads nog een versie er bij zetten zonder IPV6.
 
Parabolica is inderdaad heel blij met de bijstand die het eendenteam heeft gegeven. Ik kan nu tenminste de Nationale seks test in bed bekijken met mijn andere boxje maar wel de handjes boven de dekens. :) 

Maar zoals de webinterface er nu uitziet en de extra scriptjes die het makkelijker maken, ??n al lof voor de inzet van het eendenteam en ik kan je zeggen dat de tijd echt vliegt.

 
freggel1 zei:
Dit is de beste oplossing om dit samen op te lossen! ;) 

Ik hoop dat ik dit onderling kan oplossen met the matrix en dat wij samen elkaar kunnen blijven helpen.
Misschien bedoelde the matrix het niet zo zoals het op mij overkwam en werd het door mij verkeerd gecompileerd. :(

In dat geval wil ik openlijk mijn excuses aan bieden aan the matrix.   
 
parabolica zei:
Er is een PM door mij aan the matrix gestuurd en daar kunnen we het er verder over hebben. Voor mij blijven wij verder evengoed goede forum vrienden.
Er zat bij mij ook een stukje spanning en irritatie gezien het verleden.

parabolica zei:
Ik hoop dat ik dit onderling kan oplossen met the matrix en dat wij samen elkaar kunnen blijven helpen.
Misschien bedoelde the matrix het niet zo zoals het op mij overkwam en werd het door mij verkeerd gecompileerd. :(

In dat geval wil ik openlijk mijn excuses aan bieden aan the matrix.   

Goed dat je een PM hebt gestuurd en openlijk je excuses aanbiedt. Echter spanning en irritatie (al dan niet) uit het verleden is natuurlijk nooit een excuus om iemand (on)bewust te krenken. Vaak is dan de beste remedie om niet te reageren en eerst even af te wachten zodat je (later) dus niet emotioneel maar rationeel reageert. Natuurlijk zijn we allemaal mensen en maken we allemaal fouten. Indien je een fout kunt herstellen is het natuurlijk zaak om dit zoveel mogelijk te herstellen.

Echter, iedere gebruiker moet wel de boardregels in acht houden en ??n van die boardregels is om geen beledigende teksten te plaatsen. Nu kun je natuurlijk redetwisten wat beledigend is en wat niet. Dat neemt niet weg dat in dit geval iemand zich gekrenkt voelt door een (of meerdere) publiek geplaatste opmerking(en) en de ander daarop zijn excuses (via een PM) aanbiedt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit vaker zo gaat. Teneinde duidelijkheid te geven hoe wij als moderatoren hier mee om gaan: geven we Parabolica een offici?le waarschuwing, hetgeen betekent dat mocht het nog een keer voorkomen hij een (tijdelijke) ban krijgt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan