oud nieuws?

Kijk zo kan het dus ook!

Het zal me benieuwen of ze op de homepage van 'The Satellite Nerds' nu ook deze versie van het verhaal neerzetten, zodat er 'n wat meer objectieve berichtgeving is.

Redcat

 
Dit is een meer realistische kijk op het process, i.p.v. de 'vrije interpetatie' van hr. Angel.

NB: Beide partijen betalen hun eigen processkosten!

Grtz Wiz

 
@Redcat, ik vond de berichtgeving bij Satnerds objectief, daarnaast plaatsen ze (hun kennende) normaliter altijd updates op berichten als die bekend zijn.

Maar als je er vragen over hebt staat het je vrij die bij hun zelf aan te kaarten, ook als je er kritiek over hebt (of je ze bijv. objectief genoeg vindt of niet) kun je dat aldaar aangeven.

Wij gaan daar niet over.

 
Objectiever kan toch bijna niet? het is een kwestie van goed lezen.

Grtz Wiz

 
Bij mijn weten heb ik op de satnerds site de volledige scan van het oordeel van de rechter kunnen lezen.Het gaat aan mij dan ook even voorbij waar dit ob danwel subjectief zou kunnen zijn.Slecht de interpretatie en het highlighten van zekere punten hieruit zou dit kunnen veroorzaken maar is dan toch strikt persoonlijk.Zo heb ik uit het oordeel kunnen lezen dat xtrasat slecht 3 illegale kaartjes verkocht heeft waarvan ze wat mijn betreft de namen van de aanschaffers bekend mogen maken (anal+ en aanhang) maar een ander zal hier mischien wel iets anders uit lezen.

greetz Geinponem en is het niet een giller

 
Oké nu dat bericht van de 'DutchMedia' erbij staat neem ik mijn woorden graag terug.

Immers nu is het voor iedereen in één oogopslag duidelijk wat zich nu daadwerkelijk heeft afgespeeld tijdens die rechtzitting!

Je moet me ook niet verkeerd begrijpen, ik heb niets tegen 'The Satnerds', maar ik wil alleen maar ten alle tijde voorkomen dat ook maar iemand die leugenachtige praktijken van C+ gaat geloven.

Er zijn al teveel satzaken onterecht lastig gevallen door C+, en dat moet maar eens 'n keer gebeurd zijn.

Mvg,

Redcat

 
Hahaha... ik lach me al weer rot :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Enige berichtjes terug in dit topic schreef ik:

====

"Ik quote: "...en met dit president van de rechtbank zullen ook andere bedrijven....."

Dus dat doen ze met dit (niet de) president van de rechtbank? Knappe jongens want die man gaat echt niet mee, hier had dan ook moeten staan "...met dit precedent van de rechtbank...."

====

Daarmee is bewezen dat er toch C+ jongens het board hier lezen en er ook nog van leren ook. De bewuste zin is inmiddels verandert en er staat nu inderdaad ook "precedent" in plaats van het foutieve "president".

Nou heren, als jullie toch meelezen en dit soort verbeteringen aanbrengen, kan dit dan ook doorgevoerd worden naar de service zodat ook daar verbetering optreedt of is dat nu net weer teveel gevraagd? :biggrin:

 
Kijk BT dan moet een van de registreerde gebruikers toch ome Freek of een ander C+ piet zijn.... wel leuk dat ze zo goed meekijken inderdaad :) :)

Moet een zeer pijnlijke zaak geweest zijn om de afgelopen dagen naar al die Nederlandse boarden te moeten kijken in opdracht van je werkgever want je voelt je zelf toch goed in je naadje gezet als je dit alles zo leest over die hele rechtzaak. Een vriend van mij studeer voor de advocatuur en heeft dit alles eens uitgeprint en aan zijn docenten laten lezen. Een schijnt zelfs dit voorbeeld te willen gaan gebruiken in zijn lesstof voor volgend jaar hoe een beslaglegging bij een derden nou net NIET in zijn werk zou moeten gaan en wat beginnersfouten in deze zijn. :) :)

Maar inderdaad als men ook eens de vele topics die hier gaan over service en velening van diensten en producten eens serieus zou nemen dan zou het zelfs wel eens zo kunnen wezen dat mensen het grote onzin vinden om massaal naar de groene en goude kaartjes over te gaan om die paar voetbalwedstrijden te kunnen zien en dat men zelfs zou gaan overwegen om maar op de juiste manier naar deze zenders te gaan kijken en een abo te nemen. Iets wat je in mijn optiek en van de meeste echte hobbisten toch al zou moeten doen want zonder bedrijven zoals C+ zou deze hobby er niet wezen. Echter kan ik me zo voorstellen dat als je alles wat dit bedrijf in het verleden al heeft uitgespookt bij zijn satellietklanten (andere coderingen met heel veel investeringskosten en dat niet een maal maar meerdere malen, dure telefoonlijnen voor "service" en ga zo maar door) dat sommige daar echt geen zin meer in hebben. Dat moet me dan niet af proberen te wenden op al die vreselijke hobbyisten welke het meest lekke coderingsysteem van Europa proberen te omzeilen maar aan de eigen daden in het verleden en in het heden.

Satwatcher

 
Originally posted by Ovidius Prachtige weergave door DM!
En terecht dat ze bij MSat de champagne opentrekken -:)Afijn, even afwachten wat de rechtbank Middelburg voor opvattingen heeft.

 
Originally posted by wizzaerd Dit is een meer realistische kijk op het process, i.p.v. de 'vrije interpetatie' van hr. Angel.

 


NB: Beide partijen betalen hun eigen processkosten!


 


Grtz Wiz
Ik weet niet of je gezien hebt dat er 2 procedures aanhangig waren. In 61324 verloor ExtraSat. In zaak 61240 worden de proceskosten gecompenseerd. Dat wil zeggen: ieder mag opdraaien voor de kosten van zijn eigen advocaat. Verder betaalt XtraSat o.a. griffierecht en verschotten (kosten deurwaarder e.d.)Dat gebeurt altijd wanneer je over en weer in het gelijk wordt gesteld.

 
Whoehahahaha.... die vind ik prachtig... als voorbeeld gaan gebruiken hoe het niet moet in de lesstof.. hahahaha ik kom niet meer bij... :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Sorry Canal+ guys, maar echt... een beetje jurist had dit moeten weten dus men moet ons niet kwalijk nemen dat wij lachen omdat jullie je zelf belachelijke gemaakt hebben.

Jullie doen ook maar je werk, maar zoals ik al eerder aangaf, doe het op fatsoenlijke en vooral ook eerlijke wijze, dan heb je er ook het meeste nut van.

 
De naam Freek van den E. is inmiddels zo wijdverbreid op internet dat een eventuteel toekomstig werkgever hopelijk niet op internet kijk bij een overweging hem in dienst te nemen...

 
Dat ligt er aan, indien hij bij een reklamebureau gaat solliciteren zullen ze op daar heel erg blij met hem zijn.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan