oud vraagje,maar ik kan het effe niet vinden.

M

multigek10.0

Hallo.
Ik heb deze vraag wel eens gezien op dit forum ,maar ik weet niet meer waar.

Het gaat om mijn humax 5400z.
die springt bv in 1 keer van bv net 5 naar rtl4 zonder dat ik mijn afstandsbediening aanraak.
dit gebeurt regelmatig.
nadat ik een andere versie van josje erin heb gezet.
met zappen heeft mijn humax zeker 8 seconden nodig om bv van nederland 1 te kunnen zappen naar rtl 4 enz enz.
straks was het zo erg,dat ik met aanzetten van de humax,nog alleen maar 3 puntjes zag knipperen.
ik moest de humax aan de achterzijde uitzetten en toen weer aan.
dat werkte gelukkig.

mijn vraag is dan.
Welke versie is nu het beste van de josje,of een ander soort software,voor mijn humax.!

een stabiele versie dus,zonder dat die overspringt van de ene naar de andere zender.
(of heeft dat me tde baterijen te maken die bijna leeg zijn,van mijn afstandsbediening?
 
Zou wel makkelijk zijn welke versie je hebt geladen?

tevens waar haal je m vandaan?

als je m op vertrouwd adres heb gehaald,dan zou ik zeggen download deze opnieuw en herhaal alle stappen en kijk of je dan nog steeds dezelfde problemen hebt.
 
cam toh 3.2
hot emu 1.2

dat is wat ik nu heb.

welke is stabieler.?
 
multigek10.0, neem de ToH3.3Hot2.0.1NL2 van onze site: www.kamaradski.nl/josje/
Je probleem van het overspringen naar een ander kanaal is dat de hummie op een vreemde wijze is geprogrammeerd , dus in de tijdsinstellingen zit een opdracht.
Deze verwijder je door:
Als uw Humax spontaan aan springt of onder het kijken naar een andere zender gaat. heb je waarschijnlijk een programmering gemaakt waarvan je het niet meer weet of waar je ze had gemaakt. In ieder geval , heb je zoiets dergelijks aan de hand doe dan het volgende :
druk de volgende toetsen op de afstandsbediening:
Toets: Mute
Toets: 3
Toets: 7
Toets: 1
Toets: 7
Toets: 5
en alle programmeringen zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Greetz:Josje01
 
super bedankt man.
is dan die trala niet meer nodig van alles deleten?
enz enz.
dus,kan ik dan gewoon dan weer bv de nieuwe josje erop zetten ? met de nieuwste bin.
enz enz.????

maar oke,alvast heel erg bedankt Jos.
 
multigek10.0, toch zou ik over gaan op de ToH3.3Hot2.0.1NL2
deze is de nieuwste en de stabielste.
Heeft ook nog een leuke bijkomstigheid zoals : scrolling names.
Dus bij lange znedernamen scrollt de naam in het info venster zodat ie toch helemaal is te lezen. Leuk toch!!
Als je besluit om deze genoemde versie erin te zetten , moet je wel zorgen dat je eerst de programming eruit haalt met de voorgeschreven handling in de andere post. Anders wordt die mee genomen met de nieuwste.
Suc6
Greetz;Josje01
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan