oude postings op slot zetten

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.530
Waarderingsscore
649
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Is het misschien een idee om oude postings waar een x aantal maanden niet meer op gereageerd wordt automatisch op slot te zetten (read only)

Misschien lastig te programmeren, maar het komt wel erg regelmatig voor dat er op een posting van meerdere jaren plotseling weer aangeroepen wordt en voordat je dat in de gaten hebt ???

Zo ook enkele "reakties en Thanxs" op de posting van het ombouwen van een WII console een posting uit 2008 , gelukkig kwam BT er op tijd achter :rolleyes:
 
Goed idee, we zullen het met de mods en technische staf bespreken
 
Ik vind het wel leuk om af en toe een oude posting terug te zien.
Vaak is iets weer actueel, en/of zijn er inmiddels aanvullingen of voortschrijdend inzicht.

Persoonlijk vind ik het niet storend, en wat maakt het uit als iemand als iemand reageert op een oude posting.
 
De menigen zijn, zoals zo vaak, verdeeld en wat CrazyMotha schrijft is natuurlijk waar: er zijn mensen die vinden het soms fijn/leuk/nuttig om oude berichten terug te zien, aan te vullen e.d.

Daarom hebben we een modificatie aan de forumsoftware aangebracht: als het goed is krijgt iemand die een antwoord geeft (reply) op een bericht dat ouder dan 90 dagen is een waarschuwing (middels een pop-up venster) te zien en moet hij/zij een vinkje zetten alvorens een antwoord (reply) kan worden gegeven.
 
Deze oplossing lijkt me inderdaad aan alle wensen te voldoen.
 
Toppie!
 
Wat is het toch een goed forum.
Iedereen kan meedenken en dan is het ook nog snel in uitvoering gebracht.

Was het op mijn werk ook maar zo simpel.:[
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan