outlook express

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Ik weet dat het ergens moet zitten in de opties, maar waar?

Hoe krijg je outlook zo ingesteld dat als wanneer je een bericht hebt dat je een geluid of melding krijgt dat je post hebt?

Groetjes Corn?.

Aan Matrix

Dat is het nou net daar staan de dingen die aangevinkt moeten zijn aangevinkt maar het werkt niet!

Dat snap ik dus niet want als ik mijn computer aan zet dan zit ik ook......

ooooooh nou wordt ik wakker zou het dat zijn?

Als je dus wilt dat outlook een melding geeft dat er post is moet je dan ook als je opstart de boel zo instellen dat deze programma's zich opstarten zodat ze gelijk kunnen melden dat je post hebt?

Want hetgeen dat bij mij direct online gaat met de opstart dat is msn , en niet outlook!

Zit daar misschien de fout?

Groetjes Corn?.

dit werkt alleen als Outlook express geopend is en dus moeten we op zoek gaan hoe O.E bij het opstarten van de computer ook open gaat .

Komen we op terug tenzij iemand al een pasklaarv antwoord heeft.

Voor de hand ligt dat je de snelkoppeling in de "opstarten" folder plaatst.

Ga effe checken of dat is en je moet ook de tijd instellen tussen iedere kontrole slag in OE ..

Effe checkuh.

Dit alles zal ik eens gaan proberen, je hoort het nog wel.

Groetjes Corn?.

Ja dit werkt wel en als je de short cut in de opstarten map nog even met de rechtermuis toets geminimaliseerd laat opstarten werkt het fraaier.

Helemaal kapot ben ik er niet van , eigenlijk zou ie zo slim moeten zijn om "onder water" naar nieuwe post te koekeloeren.

Succes

Eigenlijk wel ja, maar dat zijn nou eenmaal van die kleine gebreken, maarja als het maar werkt, maar ik krijg de de laatste tijd nou eenmaal veel post, ik heb er zelf om gevraagd ik weet het, (dat iedereen toch die ouwe troep nog heeft bewaard!) maar ik was gewoon benieuwd.

Weer wat opgelost,

Groetjes Corn?.

@freggel1 outlook express
Ik weet dat het ergens moet zitten in de opties, maar waar?

Hoe krijg je outlook zo ingesteld dat als wanneer je een bericht hebt dat je een geluid of melding krijgt dat je post hebt?

Groetjes Corn?.

Ga naar Configuratie scherm kies geluid spraak en geluidsaperaten (in XP) in 98 geluiden, vervolgens geluiden en audio aperaten, kies dan in eigenschappen geluiden,Hier wordt een lijst weergegeven met , zoals Nieuw Email bericht , je geluiden kunt toewijzen. Als je een geluid wilt toewijzen aan een programmagebeurtenis, klikt u op een programmagebeurtenis, zoals bijvoorbeeld Programma afsluiten, en klikt u vervolgens op een geluid onder Geluiden.
Als u geen geluiden ziet in Geluiden kunt u op de pijl-omlaag klikken om er een te selecteren uit de lijst. U kunt ook op Bladeren klikken om geluidsbestanden te zoeken op de computer.
Zelf heb ik geluiden zoals de boertjes, He je hebt nieuwe Email dan maar ff leese,

aan sat@wish, de geluiden waar jij het over hebt staan ook al ingesteld, en dat werkt ook als outlook is geopend.

Maar om het nogmaals uit te leggen, het is de bedoeling dat wanneer ik de computer opstart dat outlook automatisch mee geopend wordt net zoals de matrix zegt, en dan als ik post heb dat ik dat dan hoor, of het liefst, zie net als bij msn dat je even een pop-up schermpje krijg die je meld dat je post hebt.

Ik ga hem nu gewoon bij opstarten zetten, en verder ga ik opzoek of dat er een optie is voor dat pop-up schermpje.

Maar toch bedankt,

Groetjes Corn?.

Bedankt voor je zoekactie Matrix, maar ik denk dat ik zelf eens even verder ga zoeken, er moet ergens iets zitten van een soort upgrade voor outlook ofzo.

Ik zet het hier wel weg als ik iets heb.

Groetjes Corn?.

Geluid voor binnenkomende post in outlookexpress werkt nooit als je het programma niet opstart en/of dan minimaliseerd.
Hoef je dus ook niet verder voor te zoeken want dat gaat je toch niet lukken.
Wat je wel kunt doen is bijv. Incredimail nemen(die overigens ook nog is 100x leuker is dan outlook),en hier draait postvak in altijd mee op de achtergrond of incredi nu los staat of niet.
Een ober of een hond zegt je dan ff dat er mail voor je is,maar dit kun je ook door alleen geluid laten doen of wat je maar wilt.
Als je een spamfilter gebruikt kan dit uiteraard niet omdat je dan natuurlijk zegt dat hij niet mag kijken of er post is(en dit dus afvinkt),maar dan krijg je uiteraard via het spamfilter wel een melding want deze start altijd op met windows.

En toch zoek ik lekker wel verder.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan