over al kijken ??

R

rienk

zal ik wel weer hebben na dan eidelijk in gelogt te hebben

(dank daar voor)wil ik ook nog wat verder kijken kom ik bij

SMARTCARDS EN ANDERE KAARTEN moet ik alleen daar zoals ik het nu bekijk op nieuw in loggen en dat wil dus niet verder alles te bekijken versturen lukt ook zoals jullie zien maar in die topic kom ik niet is dit verboden terein?? ben ik (weer)de enige die dit mee maakt of zijn er meer

groeten

 
Mas, niet iedereen is thuis in het jargon ;-))

Het is een afkorting van: read the f*ck*ng Manual. ;-)))

 
read the f*ck*ng Manual

had ik dus ook niet in de door

maar wil nog steeds weten waarom het niet wil

 
even verder gelezen hier en daar toch nog way gevonden als ik het goed begrijp moet je eerst de status special meber heben om (overal) in te kunnen kijken denk nog even wachten dus ??

groeten

 
even verder gelezen hier en daar toch nog wat gevonden als ik het goed begrijp moet je eerst de status special meber heben om (overal) in te kunnen kijken denk nog even wachten dus ??

groeten

__________________

moet dus ook bij edit en delete

groeten

 
Goed gedacht.

Maar om een special member status te krijgen moet je niet alleen wachten, we moeten ook op een of andere manier de indruk krijgen dat je echt met de hobby bezig bent.

Dat kan op 2 manieren.

1.) in de overgebleven forumtopics laten zien dat je met de hobby bezig bent (zijn meerdere manieren voor en ik zeg niet welke)

2.) iemand van de ex s**4**l mods moet voor je vouchen, d.w.z. kan bij ons aangeven dat je op s**4**l al bekend stond als een goede hobbyist en geen vrijschakelaar.

Eenvoudig toch? :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan