Overweeg een Dreambox te kopen, maar... ?

S

SatOne

Hoi,

Ik overweeg een Dreambox tekopen, maar kan die ook wat de andere ontvangers kunnen met de MM en Fun of de meeste populair van heden ?

m.v.g.
SatOne.

hallo SatOne
welkom in de dreambox wereld
en op de famus duck site

natuurlijk kun je in een dreambox de magic module of de matrix reloaded werken
dat werkt prima ook met de fun

maar tegenwoordeig heb je in de dreambox geen cam meer nodig om te kunnen werken
wat de dreambox kan is te veel om hier uit te kunnen leggen
lees het forum eens door en ook een goede start is de website van sjerom http://dreambox.sjerom.com
hier vindt je veel info over de dreambox

veel plezier met de dreambox

Dag willem2,

Bedankt,
Deze antwoord is waar ik opzoek naar.

m.v.g.
SatOne.

En vergeet niet, het is een super snelle zapdoos...!!!

Nu pas heb je in de gaten hoe sloom de humax is...hehehe

Het DreamKassie heeft 1 nadeel, hij is niet te bedienen tijdens het draaien van de diseq motor.

Maar voor de rest heb ik alleen maar voordelen kunnen ontdekken bij de dreambox...hehehe

Mijn zicht is sterk verbeterd,
En helemaal geen zwarte vlekken meer voor mijn ogen....lol

GR Fred.

Heb van een dreambox gekocht super en voor weinig, als je er belang bij hebtkan ik je het adresje wel mailen (echt super goedkoop en goed)

En vergeet niet, het is een super snelle zapdoos...!!!
Kuch kuch.... dat is dus -very- afhankelijk van het image en zo snel als de Nokia 9600 zapt zie ik er maar weinig, ook de Dream kan daar niet bij.
Maar hij kan wel sneller zijn dan de Humax ja, zeer zeker, maar om het nu een super snelle zapdoos te noemen gaat mij iets te ver. Hij is echter wel erg snel, zeker sneller als de Humax. :)

Nou ik heb er nu de rudream op zitten, en de tv kan het net aan...

Heb ook wel de jirka erop gehad, maar die was niet zo snel..

GR Fred.

Ik heb er Nedkelly op gehad, rudream, Ronald, SF, noem maar op, er kan er geen een aan de zapsnelheid van de Nokia 9600 komen.

Maar als je de Nedkelly en de Rudream neemt heb je wel mee van de snelste zappers, dat is zonder meer waar.
En alles wat sneller is dan de Humax is uiteraard al prachtig.:)

Humax was voor die tijd een superdoos maar de tijd gaat verder..........dream on

Greetzz,

[ECHO]

Originally posted by twilight

Het DreamKassie heeft 1 nadeel, hij is niet te bedienen tijdens het draaien van de diseq motor.

GR Fred.

vul bij use motor input power ff een getal in en vink hem aan

dan heb je dit er ook weer bij groetjes humana

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan