Overzicht Binaries

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Weet iemand nog een goed overzicht over wat er nu allemaal in de diverse binaries staat.

Heb wel FTN en FTD maar zou liever een goed overzicht willen hebben over welke dvds en mp3s worden gepost.

Zie wel een hoop titels maar die zeggenmij nooit veel of dat er ondertitels bij zitten of niet.

FTD is redelijk met zijn beschrijvingen soms wordt er verwezen naar de site met meer informatie alhoewel het behelpen blijft en je afhankelijk bent van de goodwil van de poster.

Een ander overzichts programma weet ik niet zo 1 2 3

heb je het progje ftdv3 dan niet daar wordt toch alles goed beschreven wat en hoe en waar iets gepost wordt makkelijker kan niet .....

Nee 'ksie ook ff niet wat je probleem is Jack.
Klik bij FTD op het wereldbolletje rechtsboven bij het desbetreffende item en als de upper geen link heeft aangegeven, is er bijna altijd wel iemand anders die alsnog 'n link plaatst.
En mocht je nou d'r helemaal niet uitkomen, kun je natuurlijk zelf 'n vraag plaatsen; Vragen staat vrij.
Heb eigenlijk nog nooit gezien, dat er geen antwoord op 'n vraag kwam.
Maar vraag niet iets wat al er staat vermeld, want dan wordt je weggekafferd en vliegen de rode koppen je om de oren. -lol-
( Of staat er weer een met zijn kop tegen de muur te rammen en het liefst nog met zijn allen)

Tuurlijk heb ik FTD progammatje wel,, bedoel alleen als je het opstart krijg je alle nieuwe films te zien,, maar titels zeggen mij niet alles dus dan moet ik die 1 voor 1 aanklikken om het te lezen,, vroeg me af of er links zijn waar het uitgebreider staat.

Dus dat je gelijk weet of het een actie of bv horror film is.

Ben nu eenmaal te lui om het allemaal te lezen lol

zoals Mr Blue Sky al zegt klik op het wereld bolletje rechtbovenin

en je krijgt wat je zoekt dit gaat meestal niet op bij muziek maar films wel

Je kunt , en zo doe ik het ook, je verdiepen in welke nieuwe films er in de bioscoop en op DVD uitkomen.

Daar maak je een favoriet lijstje van en wacht je net zolang totdat die op FTD gepost wordt. Wees er dan als de kippen bij.

Het is zonde van de tijd om alle films die je toch niets zeggen te gaan ontleden of het is iets is om te downen. ik beperk me tot 1 DVD/2 weken en heb nu reeds 80 films waarvan ik er nog 70 moet kijken
Tja Dat is nou eenmaal de praktijk.

Heb er nu twee op staan

Shrek 2
en de film die 18 uur duurt , de laatste film (nr 3) van Harry Stotter ;-)))

Originally posted by the matrix

Daar maak je een favoriet lijstje van en wacht je net zolang totdat die op FTD gepost wordt. Wees er dan als de kippen bij.

Je kunt hiervoor het beste FTD Watchdog gebruiken.

FTD Watchdog is een onoffici?le add-on voor FTD.

- Geavanceerde en snelle zoekfunctie. Zoek op titel, poster, bestandsnaam, categorie of een combinatie hiervan. Dubbelklik op het resultaat van de zoekactie om de post te openen in FTD.
- Watchdog functie. Dagelijks worden tientallen nieuwe posts aangemeld op FTD. Een post waar je al lang naar op zoek bent, zie je daardoor snel over het hoofd. Watchdog waarschuwt je zodra een post is aangemeld die voldoet aan jouw zoekcriteria.
- Top films watchdog functie. Regelmatig worden films aangemeld die iedereen gezien moet hebben. FTD Watchdog geeft een waarschuwing zodra zo'n top film wordt aangemeld. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de lijsten met beste films volgens IMDB.com.
- PowerFTD, UsenetJunkie en Newzbin.com integratie. Met een klik kan je een post vanuit FTD openen in PowerFTD, UsenetJunkie of Newzbin.com. (Voor Newzbin.com integratie is een Newzbin.com premium of editors account vereist).
- Tweaks. Wijzig de datum van de laatste FTD update. Herstel midas.dll foutmeldingen en herstel de FTD:// koppeling tussen FTD en Internet Explorer. Laat de standaard browser (zoals Opera, Mozilla of Firefox) externe links in FTD openen in plaats van Microsoft Internet Explorer. Bewerk de FTD Watchlist op een meer eenvoudige en snellere wijze.

De laatste versie van FTD Watchdog wordt wekelijks gepost in a.b.boneless, a.b.ftd en a.b.nl.

info pagina

H?, die kende ik nog niet.
Bedankt voor de tip.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan