paar receivers

S

smurf

Is het iemand bekend dat er vanaf afgelopen zaterdag enkele receivers zijn die belabberd zijn gaan werken met een gw. kaart. het probleem schijnt vooral voor te komen bij een philips. Het probleem uit zich door dat hij even beeld geeft en dan weer geheel wegvalt na een herstart gaat het weer een paar minuten goed en is het weer mis. Het opnieuw laden van de canalenlijst brengt wel wat verlichting maar het is gewoon niet weg. Ook het herladen van de gw biedt geen oplossing Wat is dat voor probleem, ik ken het nl. niet en weet iemand wat je der aan kan doen.

ps. ik wist niet helemaal of dit de goede topic was omdat het zowel over de receiver als over de gw gaat.

 
@smurf

Kijk eens bij 'secaontvangers' en/of '....decoding'. ;)

 
Niet alleen bij GW maar ook op orginele kaart problemen bij Philips ontvanger.

Freek zal wel weer bezig zijn met een of ander truckje.

Eerst de strong klanten wat plagen en nu de philips klanten.

Zo blijf je lekker veel telefoontje's krijgen Freekje....

Misschien is dat wel de bedoeling.

 
@NvBgm.

Klantenbinding heet zoiets.

Buiten je hoge abbo-prijzen, vang je zo lekker wat telefoontikken op de klachtenlijn.

 
probleem is toch voor de meeste echte hobbiesten al weer opgelost dacht ik ,volgens mij bestaat het probleem alleen nog voor diegene die altijd gemakzuchtig zijn geweest.

 
Toevallig heb ik afgelopen weekend iets anders aan mijn hoofd gehad, en waarom mag het dan niet gevraagd worden op het board. Ik vroeg alleen of er iemand dezelfde problemen had en ik heb de posting hier gezet omdat ik dacht dat we der iets dieper op in zouden kunnen gaan.. Die opmerkingen van jou, kan je beter voor je houden want om dat soort antwoorden werd niet gevraagd.

wat goedkoop om op deze wijze te antwoorden en dan ook nog de andere hierbij te veroordelen. Bedankt

 
smurf

natuurlijk is het niet leuk om zo'n antwoord te krijgen.

maar het is natuurlijk wel waar dat als je enkele dagen weg ben gewesst, en je bij thuiskomst een probleem tegen komt, je eerst eens kijkt op de boards of er al over dit probleem is gepost, alvorens vragen te gaan stellen.

als je dat had gedaan had je al veel geweten over jou vraag

groeten, fenzo

 
smurf ik heb niemand voor het hoofd willen stoten met mijn opmerking.Ik wil ook niemand tekort doen anders zou ik ook niet als eerste de oplossing op het board gezet hebben .Wat ik met mijn opmerking bedoelde was dat ik sinds zaterdagavond overspoelt word door mensen die om keys en files vragen via email terwijl deze toch na een beetje lezen zelfs gewoon via dit board te verkrijgen zijn en ik hierdoor het idee heb dat velen alleen maar de makkelijke weg zoeken en zoveel tijd kwijt zijn met kijken dat er voor het uitzoeken van de problemen (welks toch de eigenlijke hobbie is) geen ruimte meer is.

Greetz en Geinponem ziet er de lol wel van in.

 
Misschien sorry voor mijn reactie maar nogmaals ik ben met hele andere dingen bezig dan de sateliet en dacht ff snel een oplossing te vinden ik wilde niemand beledigen hoor maar nogmaals met al die enge ziektes in het land hebben wij hier heel andere problemen en zocht ff snel wat voor de mensen iets verderop. ik heb al diverse dingen geprobeerd maar lukt ff niet en simpel ik heb ff geen tijd kijk maar naar mijn postings ( ik post bijna niks ff) ik kijk alleen maar ff op het board en einde verhaal verder. Ik wil der nu niet over uitweiden of een exuus verzinnen maar sorry zoek alleen ff snelle hulp.

Normaal gesproken ga ik zelf van alles uit dokteren en proberen en al duurt het dan ook drie dagen dan nog heb ik dat der voor over maar in de situatie waar ik nu in zit wilde ik ff vlot wat om van het gezeur van de buren af te zijn........... maar geen begrip hiervoor begrijp ik wel..

excuus aan beiden ik wilde jullie niet beledigen. Ben alleen benieuwd als er bij jullie zulke rare dingen gebeuren hoe jullie reageren, als er iemand aan de deur staat met ,,mijn kaartje doet het niet''.

maar nogmaals sorry mensen Ik ben niet boos en nogmaals excuus maar dacht alleen ff moet kunnen, 1 keer zo maar jammer heeft niet zo mogen zijn. Ik hoop dat het na de volgende week wat rustiger is als alles geruimd is

hoi en nogmaals sorry

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan