Pace drv 501 updaten?

G

Great T

Hi, een kennis van mij heeft nog een pace drv 501 staan (zegt hij). Daarin zit volgens hem een module met irdeto.

nu heb ik nog een aston cam (v1.03) over, is het mogelijk deze in de pace te plaatsen?

Ik heb de ontvanger zelf nog niet kunnen bekijken, maar zomaar ergens een cam in douwen is me wat link....

Gr, T

 
absoluut af te raden !!!!!

pace loopt maar met een model CA module met de naam irdeto erop.

niet doen dus

 
mischien wel handig om mensen een keer het verschil tussen een parallelle ca en een serieele ci uit te leggen dit om eventueele ongelukken te voorkomen.

grtz

 
Daarom vraag ik het ook.. :)

Maarre kan ik met een gwtje nog wat lol uit deze machine halen? Nog speciale gw sf nodig?

Ik zoek er dan nog wel even naar. Lijkt me dat er toch iets met die oude bak moet kunnen.

Gr, T

 
Als het een G4 is, dan is de lol er snel af, met een G6 kun je nog iets meer, maar stelt ook niets voor.

Wat en hoe je dat kunt met een GW kunnen we hier uit juridische gronden niet uitleggen.

 
Ik zag nog een paar firmware versies op diverse borden.

Zijn er nog bepaalde versies waar ik op moet letten? Dan spons ik die even voor mijn kennis.

Het ''wat je niet mag zeggen'' spul zoek ik zelf wel uit.

Denk toch dat ik hem aanraad aan ''goede'' ontvanger te kopen, he keek al met een scheef oog naar mijn humax :)

 
Da's beter inderdaad. Die pace's zijn echt niks. Leuk om nog te gebruiken als campingdoos voor de NL zenders maar dan is het ook op.

 
Je kunt er (voorlopig) nog iets meer uit peuteren. Is toch wel leuk om te zien. Het "echte" werk met toekomst dat lijkt me inderdaad iets met CI..

 
Ja, maar zodra er vaker keys gewisseld wordt is dit ook weer over. Hij bedoelde of je een echte seca module kunt plaatsen, op zich een vraag die voor de hand ligt want de connector (PCMCIA) is hetzelfde.

 
dat kan niet. simpel gezegt is het al zo dat een ci module een complete decoder is terwijl bij een irdeto ca module er nog een deel van de decoder in de ontvanger zit.

groeten blokker

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan