Pace irdeto Probleem

P

pecari

Zoals ik al aangeef heb ik een probleem met een oude Pace ontvanger met gold kaart

de ontvanger werkt prima met een MuliChoice kaartje alleen niet met de file die ik heb voor gold kaart.

wie heeft nog een oude file liggen die heeft gewerkt op deze ontvanger dan zoek ik zelf de rest wel uit.

als je wat hebt dan hoor ik dat graag.

G.r Pecari

 
@pecari,

Probeer eens de files van Duck...daarmee moet het lukken. De link staat vast in het Coole Links forum van dit board.

 
Ook ik ben al een tijdje op zoek naar files voor die pace-bak. De files-afdeling van duckstad is al een tijdje opgeheven, dus waar bedoel jij dat die file gevonden kan worden. Ik heb ook al diverse aanpassingen geprobeerd met de PIC10-files, maar tot nu toe zonder resultaat. Ook de V35-file werkt natuurlijk niet.

 
Hallo Mannen heb een file dus even proberen of hij wil werken in de pace de file werkt op dit momment al in een allcam dus er is hoop.

voor Marciemarc als je even een email stuurt met je email adres dan stuur ik hem jou kant op kan je ook wat proberen!

en theGIZMO jou tip was goud waart zoals ze dat zeggen.

G.R Pecari

 
duckstad heeft zijn file's ook weer open, reden Freek had zijn site huisje gesloten, duck terug en file's ook.

 
De Alfredo V17 files werken op iedere Irdeto ontvanger en ook de PACE 500

MTB

 
Pecari ik hoor dat het is gelukt ,maar als het toch niet gaat op die G4 dan hoor ik het van je.

Als je die soft nog wilt hebben om de G4 te upgraden laat je het maar even weten.

Groetjes Nowtv

 
Oké ik kijk eerst welk type het is en dan hoor je dat wel van me Nowtv de email is onder weg eerste email is niet aangekomen denk ik maar dat hoor ik wel van je.

G.R Pecari

 
Het schijnt dat Kit16 ook werkt, en dat je de datum niet meer moet veranderen. MAW een file die blijft werken. Is de lol er wel wat vanaf, maar het is leuk om te proberen. Ik heb het nog niet geprobeerd, Ik wacht op de PACE van een kennis.

Nitwit

 
De Kit16 van duck werkt goed. Je moet wel exact proggen zoals in de readme file staat. Dus eerst e hex met ic-prog, dan de lege crd in de 3,57Mhz mode (!) met cardmaster erop, en dan pas de eigenlijke crd met de keys erop (ook met cardmaster 3,57Mhz)

Vreemd vond ik het, dat je niet met 6,0Mhz moet proggen. Meestal is irdeto toch 6,0, maar dat is dus voor GW anders blijkbaar.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan