pace puma smartlink

T

thamike

Hi,

Heb net een puma pace twin gekocht en wil deze graag aan mijn sony hd recorder koppelen met smartlink. Pace staat wel in de provider lijst maar smartlink reageert er niet op. Is dit bekend weet iemand mischien of dit wel kan met deze ontvanger? Wil graag dat mijn EPG het doet. Alvast bedankt.

 
Ik vermoed dat de pace puma uit de stal van X-sat komt.

X-sat is een franse club die een tijd geleden is overgenomen door Pace.

X-sat maakte best wel opmerkelijke apparaatjes maar is nooit heel erg bekend geworden.

Aangezien Pace er vroeg bij was (en zich ook op andere markten richt(te) zoals modems), maar verder niet echt schokkende apparatuur bood, was destijds die overname niet vreemd.

Kijk dus eens of je in die lijst niet iets van X-sat of Maestro (een ander merk van X-sat) terug vind.

Overigens heb ik geen idee wat die smartlink doet, dus weet ik ook niet of je überhaupt iets moet invullen, maar je gaf zelf iets over een lijst aan..

 
Bedankt voor je reactie,

Maestro of X-sat staat er niet tussen, vreemde is dat pace er wel tussen staat maar deze reageert niet. Het is jammer dat pace geen rekening houdt met smartlink en hun codes update, mijn hd recorder doet zijn best bij elke update maar gaat niet lukken als hij de pace box niet kan vinden, dacht echt dichtbij te zijn om mijn hd recorder van sony te voorzien van een epg lijst.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan