Page 500 G6

I

IRCASAT

Nog een vraag over Page 500 G6 weet iemand of deze ontvanger met een Beta digital Cam inderdaad Prem world kan ontvangen.

Volgens HISAT moet dat kunnen maar Cam is daar nogal prijzig

En weet iemand waar deze in Nederland of Belgie tekoop is of heeft iemand er nog een over.

IK ben erg benieuwd naar jullie reacties.

goet ircasat

 
Oei! dit is wel heel tricky...

Zelf heb ik ooit eens op een Pace met een allcam de duitse MCE kanalen open kunnen krijgen (radio).

Dit was op een G4 die geen B-frames ondersteund.

Test eerst eens of je de vrije duitse zenders kunt ontvangen (moet kunnen op een G6), en dan zou ik eerst eens een C-CAM of allcam lenen! en verder testen.

Hou er wel rekening mee dat je ten alle tijde moet testen met een C-kaart! (ook! bij een allcam).

Gr FranX

 
FranX bedankt voor je reaktie.

De duitse zenders is geen probleem zelfs T+ en Stream doen het goed met de nodige Keys er op.

Heeft een ALLCam erin plaatsen (omlaten proggen) zin of weet iemand anders er nopg meer van.

Ik heb ook een Echo star DSB9800 en een beetje stoeien met die tunertjes vind ik erg leuk .

Alle informatie is erg welkom proggen lukt mij ook al aardig dankzij jullie Sites.

Groet ircasat

 
Inderdaad, erg leuk om wat met die dingen te pielen :)

Heb m'n stokoude G4 maar weer eens voor de dag gehaald, en met een allcam en een C-kaart, gaan de PW MCE kanalen als een trein (leuke radiodoos...)

Op de gecodeerde TV kanalen geeft ie nogwel geluid, maar geen beeld (wat logisch voor een G4).

Met wat trucjes hier en daar kan je zelfs voor de 'oudjes' nogwel een functie vinden...:biggrin::biggrin:

En Oh!, betaal zeker niet teveel voor een CA! allcam, doorgaans betaal je 50 piek met inlevering van je oude CAM

Gr FranX

 
wanneer je een allcam gebruikt en nieuwe 2000 soft op je G4 zet laat ie ook je tv beelden zien,niet allemaal maar wel een hoop.

de nieuwe soft maakt er dan bijna een G6 van ,(behalve de scart bus monteren ,dat gaat niet met een soft update)

BTW!!! een allcam is nodig ,omdat je prov 10 herkenbaar moet maken,dat kan de pace zelf niet,laat staan een normale CA module .

een echte Betacrypt module werkt helaas ook niet!

het is echter wel zo ,met deze construktie kan je of..C+ kijken,,,,of....Premw ,niet allebei tegelijk

[Edited by xgabox on 21-02-2001 at 17:02]

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan