palco


Nee?? Staat er bij mij op en werkt ook nog!!!

@BT: de reden dat de 9500 zo'n klasse doos is is Uli H.

(want wie draait er nog FTA of C+ firm?)

Als er ook zo'n figuur opstaat die een "dvb" versie voor Hummie maakt, dan weet ik het nog niet. Nouja, zonder SCSI da's minder natuurlijk ;)

 
@hce_nl: indien jij me een stukje uit de regelgeving kan aangeven waaruit dat specifiek blijkt, dan kan ik het nog met je eens zijn ook.:tong:

@Satslope, dat klopt, maar zo'n figuur is al opgestaan dacht ik (PH) en toch nog probs met 0037.:)

Scsi is ook fijn, het enige nadeel is dat ie geen 2 CI's heeft.

Maar buiten dat allemaal schakelt hij ook een behoorlijk stuk sneller dan de Humax en heeft toch veel minder last van hangertjes en dat zijn toch wel belangrijke dingen.

Standaard kun je immers met een Humax ook zowat niets, dus ik ging al uit van een aangepaste Humax.:)

 
BT@

Kan je standaard met een 9500 dan wel een stuk meer als een standaard Humax ?

 
Momenteel kan ie misschien wel hetzelfde, maar als de 8.0 kaarten komen, dan kan de nokia 9500, behoudens voor Pw, de container in.

Is mijn mening, wat er gebeurt moet de toekomst nog uitwijzen.

 
Probeer dan maar eens met je Hummer om 30 MK01's in 1 keer te testen....

Seca, irdeto, viacess, het maakt niet uit, je ziet je updates verschijnen, en dat ZONDER seca of via CI!

Ik hou m'n 9500 das zeker....

 
Ach begin nou weer niet over die antieke 9500 te praten geef mijn maar een humax ik heb die 9500 2 jaar geleden verkocht en nog geen dag spijt van met die amateurs menu's van overlvow .

Groeten .

 
We dwalen nu wel erruug af, heren.

alleen nog replyen graag op de oorspronkelijke vraag of wat daar mee samenhangt.

 
Originally posted by Black Tiger @hce_nl: indien jij me een stukje uit de regelgeving kan aangeven waaruit dat specifiek blijkt, dan kan ik het nog met je eens zijn ook.:tong:
Kan ik niet, maar wat ik aankaarte(typo?) is wat een aantal mensen zeggen/schrijven.

 
Ja maar veel zeggen en schrijven wil nog niet zeggen dat het per definitie ook wettelijk zo door een rechter bekeken zal worden.

Het is wel de verwachting, maar zeker weten doe je het pas na een uitspraak.

Wat betreft de andere uitspraken, je moet geen appels met peren gaan vergelijken, dus vergelijk geen Humax met een 9500 maar vergelijk hem met een 9600 want de Humax is een CI ontvanger, dus moet je hem ook met een CI vergelijken.

En dan. Ja dan kan zelfs een ongepatchte 9600 evenveel zoniet meer dan een ongepatchte Humax.

Het enige nadeel is dan nog dat ie geen 2 CI slots heeft maar daarvoor heeft hij wel SCSI.

Jullie spraken echter over gepatchte ontvangers, dus niet nu vlug de k**tel intrekken nu.:biggrin:

Anyway, het klopt ook weer dat deze discussie niet hier maar in de kletspraat thuishoort of in elk geval niet in deze thread:)

 
Het ging over palco in de hummie en dat schijnt weer te werken omdat ze die ident (0037) weer weg hebben gehaald.

(De funkaart kan prima met die ident overweg mits er geldige keys op staan. )

Wat ik overigens uit de discussie kan opmaken is dat een goede hardware wel belangrijk is, maar een goede soft 10 keer zoveel ;)

Zelfs de standaard secabak wordt leuker met verbeterde soft.. Maar nu dwaal ik weer af. (oeps.. )

 
Het verhaal van de 00 37 ident is totale onzin,dit is n.ml gewoon de stream ident voor seca en heeft niks met telepui te maken,degene met het 0E key verhaal zat een stuk beter,dit klopt waarschijnlijk een stuk beter,afijn het is weer teruggedraaid,omdat ook sommige abbo`s last van het verschijnsel hadden,de canal + van de franse gebruikt het nog wel,daar ben je je beeld na een paar minuten kwijt.Maar dit zijn natuurlijk gewoon tijdelijke oplossingen van een provider en lang blijft het niet werken,want er komt na een tijdje gewoon weer een oplossing.

 
Ja de 0037 is van Stream.... dat heeft inderdaad niets met D+ te maken.:)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met 5400Z en Allcam 3.2 ontvangst van Palco geen probleem

Luclub

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan