panasonic 42 inch plasma gaat uit en aan

Technodad

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
21 sep 2002
Berichten
522
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
62
Mijn plasma van ongeveer 3 jaar oud gaat sinds gisteren af en toe uit zichzelf uit, en direct weer aan, alsof je hem zelf met de a.b. uit zet en direct weer aan.

Zijn hier mensen met verstand van tv,s die wellicht het probleem kennen en mogelijk een oplossing hebben ?

Groet,
 
Ik heb hier ook een panasonic maar dan lcd, maar heb even voor jou wat rondgelezen, en jou probleem komt vaker voor.

Wat ik gelezen heb is dat je dat ding kunt resetten middels de "exitknop" 15 seconden in te drukken, als het een software probleem zou zijn.

En wat ik nog meer lees is dat het een voedingprobleem kan zijn.

Succes.

Ohja de manier van zoeken via Google: panasonic tv gaat uit zichzelf uit en weer aan . ( klik )
 
Ha freggel,
Had ook al op google gezocht, maar vond niks, thanks voor reply, ga eerst eens resetten...
 
Bijna zeker een voedingsprobleem, kijk eens naar bolle Eelco?s.
 
De exit toets geeft geen herstart ,gaat voor mijn toestel gaat dit dus niet op, dan maar openmaken en de elco,s gaanzoeken.....
 
Hehehe ik heb wel een Soldeerbout te leen voor je :)
 
Wizzard, voordat er weer opmerkingen komen, kun jij hem maken ???
 
Geen idee dan zou de TV moeten zien ik weet niet alles van Plasma TV's
 
Voordat je de tv open gaat maken en slopen, kijk eerst eens of je batterijen van afstandbediening misschien leeg zijn, want als die bijna leeg kan kan de tv spontaan rare dingen gaan doen.

Maar zou het ook kunnen dat het met de warmte te maken heeft?
Mijn Samsung Plasma 43" inch ging van de week toen het zo warm was ook ineens spontaan uit en die is nog maar twee maand oud.
Heb daarna nog geen last weer gehad. Laatst sprong ineens de standby timer aan, ook zoiets vreemds.
Soms heb ik het idee dat mijn afstandbediening van mijn cooler in huis op de tv reageert, want dat met die timer gebeurde toen ik de cooler op een andere stand zette.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan