Paniek

@the matrix , maak eens een foto van die desktop!
Vooral de binnenkant, ik heb het vermoeden dat ik nog zo'n kast heb staan hier.
 
En zit er een temperatuur weergave in de bios? Zoja, dan daar eens op letten als je weer een beetje normaal verticaal kunt.
 
Een losse voeding kost 41€ (+verzend)
Een processor kost bij Ali 10€ (gebruikt)
Een mobo kost....Geen idee.

Ik heb bij een online shop een barebone identiek model gekocht voor 25€ incl verzenden.
Barebone is kast mobo en voeding meer niet, de rest moet je zelf regelen en plaatsen.
Dus dat wordt swappen.

Resultaat volgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Een losse voeding kost 41€ (+verzend)
Duur. Ik heb vorige week voor ieamnd bij Megagekko een 500 watt voeding gekocht voor 33,95 incl. verzendkosten en er zijn nog goedkopere afhankelijk van wat je nodig hebt.

Kijk met die barebone is het dus zelfs nog goedkoper als daar een voeding in zit. :)
 
Mocht je in de buurt van de veluwe komen, ik heb hier zat voedingen liggen.. ;)
 
Megagekko een 500 watt voeding gekocht voor 33,95 incl. verzendkosten


Klopt een gangbaar standaard voeding is vask goedkoper dan een maf afwijkend model , heb er maar een paar kunnen vinden of uitverkocht of ca 40€
 
Thanks voor iteresse
Ik kan mijn sokken weer aandoen maar voor de rest is het nog met volledige ondersteun opstaan en zitten, dta eenmaal rechtop kan ik al een stukje lopen. Ongeveer 1/4 ‰ marathon (10m) en dat betekent naar de keuken en terug .

Word nog steeds niet vrolijk. Hakt er wel in.
 
Beterschap the matrix
 
Heb jij vaak last van jouw onderrug @the matrix? Met de juiste oefeningen kan je namelijk de juiste spieren trainen die jouw wervels weer ontlasten. 1 tot 2 minuten hangen (aan een stang, niet aan een touw :biggrin2:) kan ook verlichting geven.
 
Ik heb al 3 jaar een beknelde zenuw in de linker bil, deze zenuwpijn straalt uit via dijbeen naar onderbeen rn ondervoet en.Mobiliteot is 0.1
Heb tig therapieën gehad. Manueel, dryneedling , echotherapie met cortisonen injecties. En 10 tallen oefeningen. Niks helpt.
Zenuw zit klem tussen 2 dikke bilspieren of erger is door een spier gegroeid.
Opereren is zeer trikkie raken ze de zenuw dannn👨‍🦽.

Maar wat ik nu heb is hevige pijn ongeveer 10 boven stuitje een intens pijnlijk gedoe vooral bij opstaan en zitten . Vandaag kon ik voor het eerst zelf mijn sokken aandoen. Maar voor de rest diverse standaard oefeningen tot aan de pijngrens. En volgens fysiotherapeut probeer te bewegen tot de pijngrens . Verdrr kan hij weinig doen . Dat is heen en weer naar de keuken.
De standaard pijnstillers helpen niet. Ik had al online naar tramadol gekeken
82€ voor een doosje. Dus maandag als het nog zo is dan toch ff langs HA.
 
Laatst bewerkt:
Tjonge wat een nare aandoening zit jij mee, ik kan mijzelf niet voorstellen wat ik zou doen een riskante operatie of elke dag met verschrikkelijke pijn. Ik kan je geen raad geven hiermee en enkel voor je duimen dat het op een of andere manier weer goed gaat komen. Sterkte
 
Vandaag werd de barebone PC bezorgd. En nu ben ik er niet een van zou het de voeding zijn en ben gelijk begonnen de 8GB ram de cpu en de SSD erin te zetten.

DVD speler was al aanwezig . Spul aangesloten en win 10 pro geinstalleerd.
En warempel. Hij installeerde keurig de SSD en na een stief kwartiertje met het beantwoorden van onzinnige windows gerelatrerde vrsgen. Was de installatie bijna klaar.

In systeem bleek dat de installatie nog niet geactiveerd was.
Gelukkig had ik nog een DVD WIN8 PRO liggen met daarop de code
Deze ingevuld en werd geaccepteerd.

Daarna een 3 GB harde schijf erbij gezet , vreemd was dat windows deze automatisch in 4 parities opdeelde .

Conclusie , voorzichtig , of voeding of MOBO (video).

Maar nu het vervolg, hier kom ik nog op terug ben keikapot .
 
Ik zeg nog steeds "voeding" Met een kapotte voeding kun je hele raadselachtige problemen krijgen.

Mooi dat het nu weer werkt!
 
Ik kan mijn sokken weer aandoen maar voor de rest is het nog met volledige ondersteun opstaan en zitten, dta eenmaal rechtop kan ik al een stukje lopen. Ongeveer 1/4 ‰ marathon (10m) en dat betekent naar de keuken en terug .

Word nog steeds niet vrolijk. Hakt er wel in.
Sterkte man!
 
Die 3GB hdd is uiteraard een 3TB 🙈
Nu de hamvraag in een nieuw topic.

Dit topic kan gesloten worden. 👏🏼👏🏼
 
Heel veel sterkte met je rug de matrix.
Wat een nare aandoening.
En ik vind je een doorzetter 👍.
Je hebt weer een werkende pc.
 
veel beterschap voor je rug
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan