Pas op met nieuwe strong patchen

P

Ptje

De nieuwe strong die zou komen, heet geen 8001, maar gewoon 8000. Dus pas op ! Ik heb het niet geprobeerd, maar weet eigenlijk zeker als het patchen lukt, de tuner dood is. Dit gezien de hardware, die volledig anders is. Tuner is te herkennen aan, bijvb. maar 1 processor op het board, een kleinere sticker met het type achterop tuner en softversie 22, ipv 20.

Dus opletten........

 
En de allernieuwste versie is de v160 - zeker opletten!

 
ik heb hier inderdaad een strong 8000 met soft 22.

durf hem niet te patchen.

is het iemand al gelukt?

apkay.

 
Yep mij is dat al eens gelukt ik heb er toen italiaanse soft in geblazen en werkte prefect .

IK kan dit soort dingen doen ik heb nogal veel vrienden die een strong hebben .

En als het een keer fout gaat maakt het niet zoveel uit ik ben namelijk een goede vriend van de invoerder hier .

Maar de laatste die ik voor een vriend hier voorzag van nieuwe soft betrof dus een strong 8000 met soft 22 en dat ging echt perfect .

 
kun je dan ook uitleggen aan iedereen hoe je dat gedaan hebt , zo kunnen kunnen andere het ook doen

 
Helemaal volgen kan ik het ook niet meer, kan het nou nog wel ? Of kan het nou niet meer? Zo ja, welke versie`s software ?

 
De nederlandse v20 + ppv patch + kanalen editor kan men niet over die v22 krijgen, heb eindeloos geprobeerd, of gaat er iets mis bij mij? Verder zijn er in 't geheel geen andere geruchten op verscheidene borden, dus neem ik aan dat er voor 't moment ook niets bestaat dat de box weer doet werken zoals voorheen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan