Pas op voor de VIP club van satellitte hopper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat satslope aankaart vind ik wel een goed punt.

Het lijkt mij alleen lachen als er toevallig een infiltrant van C+ binnenkomt hij gelijk alle sleutels in handen krijgt, en ook die van andere providers en uiteraard die van jou.

Dan krijg je misschien wel een verse sleutel maar als je die net mist heb je dus een probleem.

Het is misschien vergezocht maar je weet nooit.

Je staat gelijk op de zwarte lijst bij zo'n provider waardoor je nooit meer een abbo kunt afsluiten.

Op zich is dat ook geen probleem maar het blijft toch vervelend.

Het lijkt mij in elk geval geen prettige gedachte.

 
Nog een minder prettige gedachte is dat misschien met jou eigen betaalde MK en PPUA een handelaar gigantisch veel geld verdient... :sad::(

En jij dus inderdaad wat DRZ zegt misschien weleens als dank voor je inzending kennis mag maken met een hoofd van een legal affairs afdeling

 
De heer ojee is hiermee wel fors op de kast gejaagd blijkens de thread waar we niet meer op mogen reageren. Vroeger had je nog van die hoge, tegenwoordig wil iedereel laag meubilair...

 
Ik had 4 maand geleden geen enkele key ... veel lezen, links volgen, met mensen praten, vrienden maken ...

De mensen die zo'n clubje oprichten hebben slechts 1 doel, zelf de hand leggen op al die keys, het kan ze geen bal schelen wat hun 'leden' er aan hebben.

Ik heb maar 1 goede raad, maak wat vrienden, dan kom je een heel eind ...

CU

Red

 
Je maakt een ongelofelijk belangrijk punt:

Zomaar enkele citaten van deze homepage:

Als de key, die je gestuurd hebt, niet meer werkt dan wordt direct het lidmaatschap van de club beëindigd.

Dat is zo iets van je bent nu mijn vriendje omdat ik een leytje van je hebt die werkt maar als hij niet meer werkt mag je mijn vriendje niet meer wezen....

Ook een sterke vond ik wel:

Op deze site zal je geen keys vinden. Terwijl dat op dezelfde pagina prominent aanwezig staat...voor alle keys druk je hier.

 
Intussen ligt de betreffende site mooi plat en is C+ een database rijker :).

Neemt niet weg dat de manier van werken beneden alle peil is .:sad:

 
@Redneck E. ik heb toentertijd daarna ook jouw advies opgevolgd.Inderdaad zoeken , zoeken proberen vrienden op het board te maken.Wat blijkt dan dat er toch nog boarders zijn die je een warm hart toedragen en je bepaalde keys willen geven, sommige zelfs voor niks.Zeker 4 of 5 bekende boarders hebben mij goeie keys aangegeboden.Dat zijn tenminste de ware liefhebbers .Natuurlijk gaat er wat aan vooraf (vertrouwen, interesse, geen vrijschakelservice opzetten) pur HOBBY dus.

Thankx boaders ,degene die dit lezen weten wel wie ik bedoel., bedankt.

ILYA

 
Hi.....

Jullie maken er wel een hele heisa van zeg tjonge jonge..

Als je goed leest dan staat er ook dat we bv 019 al hebben je niet met 019 moet aankomen die worden door mensen die WEL kunnen lezen ook NIET gepost..!!!

Gezien het feit dat je met bv. mkfind heel makkelijk je mk01 kan lezen is het natuurlijk logisch dat ik geen 1500 mk01 van 019 toelaat want de mensen die dus heel makkelijk een 019 inbrengen kunnen dus met die vipp toegang ELKE mk01 verkrijgen van ALLE prov.

Makkelijker kan het niet !!!

Waar blijft dan dat stukje excusiviteit ???

De members die er nu in zitten blijfen er ook in en wisselen elkaar div. provider info uit.

En niet ALLEMAAL 019 boy's

Het is ook nog eens zo dat de VIPP MEMBERS in de room ELKAAR de key's mailen..

EN NIET AAN ONS !!!!

Wat betrefd dat kaartjes maken voor veel geld ????

LAAT DE 1e KLANT DIE BIJ MIJ voor veel geld EEN KAARTJE GEVULD GEKOCHT HEEFT ZICH NU DAN FF MELDEN !!!!!

Ik snap ook niet helemaal wat ik hier aan het verandwoorden bent want dat ben ik namelijk NIEMAND schuldig...!!!!

Wat me wel opvalt is dat de mensen hier boven allemaal meer sterretjes of special member zijn wat moet ik daar dan achter zoeken.

Is dat die 10 tegen 1 ???

Jullie weten het wel MOOI te bedenken allemaal !

Goed en dat ANDERE boards je FREE mk's geeft BETEKEND dat ze public zijn geworden ik heb hier een hele lijst met mk etc.

Wil je hebben ?????

Een mk is exclusief dacht ik zo.??

Wel makkelijk als je ALLES van een ander krijgt en er zelf GEEN bal verstand van hebt !!!!

Maar goed ik ga lekker eten als dat mag ??

Dan kunnen we daarna de site weer eens bijwerken !!

~Grtz.....JeeJee.....

 
Inderdaad zijn er hier sterretjes en special members, en dat werkt niet met het weggeven van mk's maar op een eerlijkere manier, en veiliger.

Uiteraard mag men ook eens op vakantie gaan, van de andere kant is het toch vreemd dat je nog eens een aparte vip club in de vip club moet gaan maken, doch dat is ieders vrijheid.

Vreemd genoeg heeft ooit eens een satellitehopper mij gemailed voor eventuele samenwerking en heb ik op mijn reply ook nooit meer een antwoord gehad alhoewel ik in principe toendertijd wel interesse had.

Het is in elk geval leuk dat je toch even je stem liet horen ter verdediging en die ruimte geven we je ook graag, eerlijk is eerlijk.

Bij deze sluit ik dan ook het topic en vraag ik anderen die nog problemen hebben met je site, aan jouw verzoek te voldoen en jou aan te schrijven via je email adres.

 
Man begrijp je het nu nog niet...Het gaat helemaal niet over die PPUA en MK01 maar over de inconsequentie van jou/jullie handelen.....

Lees nu eens goed je eigen site door en zie wat voor tegenstrijdigheden er allemaal op staan.

PPUA clubs zijn goed en leuk als je alles goed voor elkaar hebt en je alles exact volgens de regels doet.

Voor de rest ga door met je site als je dat wilt...heb ik geen problemen mee maar wees consequent en neem je bezoekers eens serieus.

Je geeft na de ontkenning in eerste instantie nu ook al zo beetje toe dat je in de sathandel geeft als je nu spreekt over klant. En kijk dat bedoel ik nou....PPUA club en verbintenis met de handel dat kan sowieso niet.

 
Hmmz... die is er tegelijk met mijn posting in gesloten, nu gaat ie dus dicht.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan