PAS OP VOOR MKFIND 4.0 !!!!!!!!!

F

fenzo

Het was ook te mooi om waar te zijn, vanmiddag een bug tegengekomen in mkfind 4.0, bij het uitlezen van een mosc kaart met 6 providers, wijzigde mkfind 4.0 de mk00 primair van SECA in 11 22 33 44 55 66 77 88 !!!!!!!!!!

gelukkig had ik dit kaartje al eens ontleed met de "hand" methode, dus ken ik de echte key.

MAAR PAS DUS OP HET KAN FOUT GAAN !@!!!!!!

 
Bedankt voor de waarschuwing, ik had hem net gedownload en wilde er al mee gaan spelen.

 
Ik heb vanavond 2 kaarten met 8 providers en twee met 1 provider ontleed. Gewoon geweldig, geen problemen ondervonden.

Misschien blijft het beter om toch even een eigen MK02 aan te maken, en uitsluitend die keys eruit halen die je echt nodig hebt.

Maar toch even opletten als je niet eenvoudig aan een nieuwe originele kaart zou kunnen komen. Als hij echt stuk zou gaan, kun je altijd de hond de schuld ervan geven, en een nieuwe aanvragen bij C+. Want het programma is absoluut de moeite waard om te gebruiken. Waar zou je nog een logger voor aanschaffen?

 
Thanx voor de waarschuwing, ik heb er 8 providers op, 9 met seca00 erbij, ook nogal wat gespeeld, geen probs ondervonden, maar nu werk ik ook altijd via key 06 en niet via key 02, misschien dat daar het verschil ligt?

 
ik ben vast van plan diverse testen te doen met dit kaartje, de exakte layout heb ik toch, dus zolang SECA er niet af gaat, geen probleem. Het is inderdaad een schitterend programma, wat een maagdelijke kaart in 70 seconden heeft ontdaan van alle key's, maar zoals ik al aanhaalde heeft dit proggie bij één kaart de mk00 prim van seca overschreven met 11 22 33 44 55 66 77 88.

nu betreft dit een mosc kaartje dat ik "over" heb en altijd gebruik voor testen, hierop staan 7 providers en het is een kaartje uit de 40 serie, zodat de class. bruteforce methode is gebruikt ,omdat ik vergeten was de omschakel switch op auto te zetten bij methode moest ik ieder keer enteren bij de vraag of het programma gebruik mocht maken van de clasical methode om te bruteforcen.

omdat ik dit een beetje beu werd, heb ik het proggie op de juiste manier onderbroken, en daarna opnieuw begonnen met de brutforce op auto.

nadat hij gereed was wilde ik de door mij gebruikte mk05 seca key verwijderen, en toen bleek dat het programma automatisch gebruik was gaan maken van key mk00 seca en dat deze nu 11 22 33 44 55 66 77 88 was geworden, hoe dit kan weet ik dus niet MAAR HET KAN DUS FOUT GAAN.

 
Hi BT. Key06=8*00 zeker :) Werkt inderdaad prima, nooit ergens problemen mee.

 
Gisteren MK Find 4.0 gedownload.Echter geschrokken van Fenzo.Uit ervaring weet ik dat er altijd bij nieuwe relases

bugs in zitten.Dus ik ben ermee gestopt om e.e.a. uit te testen.Ik heb maar een org. kaartje en ben er heel zuinig op.Maar zo te lezen zijn er al een aantal zeer ervaren boarders onder ons die druk aan het testen zijn.Zou het geen goed idee zijn dat er spec item op het board erbij komt, welke pakketten betrouwbaar zijn met de voor en nadelen in het gebruik.Wellicht het hanteren c.q. onderstrepen met bepaalde kenmerken(stippen, sterretjes etc.) welke de rangorde aangeven .

 
heb het gisteren ook gedl

ben er een uurtje mee bezig geweest

perfect progie.

heb er een mosc mee aan de praat gekregen

die op de datum van aug 2000,niet meer

in een ontvanger gezeten had.

ff datum aangepast en beeld,ha ha

toen ff pbm aangepast en ha ha alles

van c+ en cinec disc enz

gaaf apkay.

 
@Satslope, hoe kom je erbij dat die key 06 8*00 zou zijn?

Ik gebruik die key altijd, overal compatible mee, nooit problemen, en secamaster 2000 werkt er zo fijn mee.:)

 
@Satslope ja ik gebruikt die ook altijd wat bedoel jij er mee ???

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan