Pasen

Roxmarie

New Member
Lid sinds
13 jun 2022
Berichten
40
Waarderingsscore
24
Punten
8
Locatie
Nederland
Ik wens iedereen fijne Paasdagen toe.

111.jpg




200410-Vrolijk-Pasen_Tekengebied-1.jpg
 
Allemaal ook van mij een vrolijk Pasen gewenst! 🐇🐰🥚
 
Iedereen fijne paasdagen, en bedankt voor de bloemen.

En nog even het volgende, morgen gaan wij hier broodjes afbakken, lekkere Bavaroise maken, en een pan overheerlijke tomaten crème soep maken, er ligt ook nog een varkenshaasje in de koelkast!

2de paasdag ga ik even het buitenverblijf startklaar maken voor de lente en de zomer, BBQ poetsen, en dan weer gaan met die banaan!
 
Vrolijke 1e paasdag. Het weer speelt mee vandaag. 🐇🐓

Wij doen het iets makkelijker dan Freggel1 . Om voor 16 man in de keuken te staan had ik met Aswoensdag moeten starten.

Wij hebben gesorteerde broodjes bij bakkerij Bart besteld en beleg in overvloed (rosbief, zalm, brie, en og enkele soorten , zoetigheid voor de 8 kleinkinderen.
En een pan tomatencremesoep met geraspte kaas en een kleinere pan franse uiensoep voor een paar liefhebbers. . Deze zijn gisteren al voorbereid. De meute kan komen.

Daarnaast is het uiteraard voor de kleinkinderen paaseieren zoeken en voor de wat ouderen op zoek naar een schatkist middels een soort escaperoom achtig spel. Opdracht is de code van het cijferslot te ontmaskeren. In de schatkist zit uiteraard dukaten en lekkernij.

Wordt een gezellige dag .
 
Fijne paasdagen allemaal.
 
Fijne paasdagen allemaal! Voor ons vandaag Gourmet, dit kennen ze helemaal niet in Spanje maar mijn vrouw is er dol op sinds ze het kent. Vooral de combinatie met de dipsausen. Morgen misschien wel een uitje naar een zeer goed Argentijns restaurant. Lekker buiten op het terras honden mee.
 
Vrolijk 2e paasdag

Ons 1e paasdag was ontzettend gezellig , genoten van alle aanwezige kleinkinderen kinderen en aanhang zonder corona.

Een super paasdag.
 
zo de achtertuin weer in order, meteen ook wat coax kabel met compressie connectors gemaakt.
 
Da's ook een manier om 2de paasdag door te brengen.
Hier naar de winkel geweest, boodschapjes, nu frietjes met kip en vrouw gaat vanavond kienen en ik wat gamen op de pc. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Hier staat mijn favoriete recept weer in de oven te pruttelen. Zo nog ff frietjes erbij bakken en dan is het weer smullen geblazen 😋
 
Hier asperges (ei en ham) met aardappelgratin en een mooi stuk rosbief.
En vanavond onderuitgezakt naar de kwartfinale, halve finale rn finale van DARTS kijken
 
Pasen was hier ook gezellig:

- 1ste paasdag totaal 6 uur weg geweest vanwege div storingen.
- 2de paasdag totaal 9 uur weggeweest vanwege diverse storingen.

Vandaag paasmenu?
 
Oef... had je wachtdienst? Dat is dan inderdaad niet zo leuk dat op beide dagen zo'n lange storingen waren. 😟
Paasmenu vandaag dan maar inderdaad, liever laat dan nooit, hopelijk krijg je toch nog een paar leuke dagen na je wachtdienst dan!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan