patcher

R

ruff rider

Ik heb net een humax 5400 gekocht en wil de cam patchen. Hiervoor maak ik gebruik van humipatcher.exe maar telkens ik de hdf-file open krijg ik de fout melding: 'CRC-32 of this file is wrong'. Weet er iemand een oplossing voor dit probleem of bestaat er een andere / betere patcher.

Greetz

Ruff Rider

 
Waarschijnlijk hoort de patch niet bij die softw. versie (checksum error). Waarom gebruik je niet een gepatchte hdf-file die je kan downloaden op de bekende plaatsen? :biggrin:

 
Wel ik gebruik hic10110pNL.hdf van SchumiNl zou toch moeten werken, niet?

Greetz

Ruff Rider

 
Laat die patcher maar achterwege die geeft zelfs bij originele bij Humax gedownloade files nog crc 32 error aan.

Je moet gewoon die versie nemen wat op satnerds staat, die is al gepatcht en werkt perfect.

Deze laadt je in je Humax middels WDN4OAK of een ander daartoe geschikt programma (indien aanwezig).

Meer heb je niet nodig.

 
een klein vraagje wat voor cabel gebruik je een 1 op 1 of heb je een goede kabel namelijk 2 naar 3 en 3 naar 2 en 5 naar 5 op de subD9 als je nu nog problemen onder vint laat dan de software met WDN40AK+ dat moet 100% werken

G.R Pecari

 
Van 2 naar 3 en 3 naar 5.... etc..:)

Men kan dat ook gemakkelijker gezegd een nullmodem-kabel noemen, die heb je inderdaad nodig.

Geen 1:1 kabel (die normaliter voor de programmers gebruikt wordt).

 
Ik gebruik een nullmodem kabel dat is het probleem niet.

Ik zal eens proberen met het programma wat je me daar aanraad BT alleen vind ik het op satnerds niet onder software. Ik zal eens verder zoeken op andere sites, ik dacht dat ik het vanmiddag nog tegengekomen ben.

Greetz

Ruff Rider

 
WDN40AK+ werkt inderdaad veel beter, bedankt voor de tip BT.

Maar nu zit ik wel met het volgende probleem. Ik was in de overtuiging dat het met deze versie van Schumi mogelijk was om premiere te ontsleutelen met een asc1.2 kaart maar alles blijft zwart. iemand enige tips?

ps kaart werkt prima in de 9500

Greetz

 
Hallo Ruff rider , ik las dat je de laatste versie nl. de hic10110p nl in gebruik hebt. Nou zou ik graag je ervaring willen weten, is deze versie beter dan bijvoorbeeld de hic 10108 p nl of maakt het niet uit . Komen eventuele updates met deze versie ook binnen?? Graag enige reactie !

Greetings: Josje01

 
Wel Jos over verschillen in de softwareversie kan ik niet veel zeggen, ik heb de humax pas twee dagen in huis en deze was nieuw reeds met de meest recente soft dus ik heb geen ervaring met de oudere versies. Moet wel zeggen dat dit er zeer netjes uitziet. Mijn probleem is wel dat ik premiere voorlopig niet werkend krijg.

Greetz

Ruff Rider

 
Inmiddels ook weer een 5400 gepatched. Nu maar eens de hic10110p er in gedaan. Werkt direct, ook op PW.

Pas wel een goede kaart toe. Heb je de orginele 1.2NL dan zie je m.i. nooit wat. (is een 0-cam) met een C-cam zou die het wél moeten doen. Bij mij werkt het althans zo perfect.

K

 
Correct.

Ruff Rider, een geclonede kaart die 0-cam is geworden of een originele NL acs 1.2 werkt niet.

Je moet echt een c-kaart hebben, dus een originele Duitse.

Wat je ook kunt doen is een goldwafer proggen, die moet dan ook wel C-cam kaart herkenning hebben.

Je kunt ook zowel NL als PW doen, maar dat werkt niet altijd even prettig en moet je steeds de kaart uit en in de ontvanger doen om te resetten.

In dat geval is 2 aparte kaarten beter.

Er zijn mensen die kijken met een abo op een Seca CI op de 5400 en gebruiken een goldwafer op de interne cam voor pw op irdeto.

Uiteraard is het gratis naar PW kijken niet toegestaan, dat spreekt voor zich.

 
Bedankt voor de reply's jongens. Het zal dan een goldwafer worden.

Greetz

Ruff Rider

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan