Pay per view C+NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
PAY-PER-VIEW OOK OP SATELLIET

De op de kabel te lanceren pay-per-view dienst van Canal+ zal naar verwachting

ook op satelliet bij Canal Digitaal beschikbaar komen. Dit bevestigt Will Moerer,

secretary general van de betaal-tv onderneming. Alhoewel volgens Moerer het

introductietijdstip nog onduidelijk is, geldt voor de pay-per-view dienst dat

Canal+ voor de uit te zenden films de rechten reeds bezit. De dienst zal alleen

beschikbaar zijn voor diegenen met satellietontvangers die de Canal+ software

bevatten bij ontvangers uitgevoerd met technieken Mediaguard/MediaHighway.

Deze worden ook wel 'Mediasat' genoemd en hebben doordat deze volledig

volgens Canal+-specificaties zijn gebouwd, het nadeel van een aantal

satelliet-ontvangstbeperkingen. Overigens maakte Moerer ook bekend dat

ten behoeve van het satellietboeket Canal Digitaal een manager is aangesteld:

Diederik Zunneberg. De betaal-tv organisatie wil kijken of de markt meer gestimuleerd

kan worden, maar zegt tegelijkertijd dat door de marktverhoudingen (90 % van

de Nederlandse huishoudens heeft een kabelaansluiting) de kabel de belangrijkste

'poort' naar de huiskamer is voor Canal+.

(bron: Dutch media)

 
Ja leuk nieuws is het wel maar dat pay per v hoelang zal dat gaan stand houden ??.

Zolang als bv Palco of Kiosk ?.

 
't zou wel triestig zijn als de PPV kanalen alleen maar te zien zijn op een MediaHighway-bak...

 
Quote...er wordt voor het CanaDigitaal boeket een manager aangesteld...om het te optimaliseren?

Eindelijk Multimusic?animal planet MTV holland,Fox -als dat dan nog bestaat- etc..of gaan er al snel weer zenders verdwijnen omdat ze niet aan de kijkdichtheden voldoen?

zal mij benieuwen...(een nieuwe manager zal toch zn daden willen stellen)...

O ja nieuwe manager als je deze reply toch leest : het nieuwe HOT nederland kanaal hoeft van mij persoonlijk niet op de satelliet te verschijnen...amazing discovery's genoeg op de bestaande zenders dacht ik zo...

Wat betreft PPV ,zou het best kunnenslagen als de films net zo actueel zouden zijn als bij de zusterondernemingen en niet alleen erotische PPV zoals destijds in het Nethold PPV pakket.Enhoudt de prijzen normaal!!

 
Dat zal toch best wel meevallen. Ta**, Ki** en Tele**, zijn toch ook allemaal uit het zwart te halen. Ik vraag me alleen af of het er überhaupt komt. In de Irdeto only tijd is er ook al een test geweest, maar de modem in die ontvangers zit daar nog steeds ongebruikt te roesten. Enfin, we wachten maar braaf (zoals we zijn) af.

 
Ze zullen wel bedoelen dat je alleen lid of gebruik van de dienst kan meken met een org secabak

Robbie

 
Dat snap ik natuurlijk ook Robbie, maar dat geldt nu ook al voor Frankrijk, Spanje en Italië. Maar niet voor de hobbyist toch. Denk eens aan al die Echostar, Humax e.d. bezitters die nu ook mee kunnen genieten als ze niet op het board bezig zijn. C* in Nederland zal het toch op dezelfde manier gaan aanpakken en dat houdt in: alléén als je wilt betalen voor een film, dan kan dat niet :)

 
Kun je lachen, krijgen ze allemaal telefoontjes van mensen die hun telefoonkabel kwijt zijn ;-)))

 
Je kan meer praten van een rampenbak ipv secabak.

De secabak staat bij mijn dochter op de kamer voor haar populaire zenders. Verder kan je met zo'n bak niets.

In de huiskamer draaien we met een humax 5400 en nokia 9500.

Als je deze gewend bent kan je niet eens omgaan met een secabak. Zelfs de humax F1-VACI in de hobbykamer is heerlijke zapbak.

Dirk

 
4 verschillende digi-dozen? ik durf te wedden dat lang niet iedereen in / op dit board de beschikking heeft over zo'n magistraal aantal

ik droom al tijden van een 2e ontvanger maar mn vriendin keurt dat financieel nooit toe..

BTW wees eens eerlijk heb je voor alle 4 de ontvangers een officieel abonnement afgesloten?dan ben je vast een *super*abonnee voor canal+...

of krijg je bij meerder abo's op 1 adres groepskorting(dit was vroeger wekl het geval bij Filmnet en supersport via de kabel)

 
Ik heb voor de secabak een abo C+ en het zg basispakket met Discovery enz.

En twee Ird*to officiele kaartjes waarvan er één nog van Multichoce is. Wij kijken meestal naar Nederlandse zenders of FTA en wil er in de hobbykamer naar iets anders gekeken worden gaat alleen het CI moduultje mee. Ik heb een aston en Ird*to CI. Als alles weer werkt, is het internet weer populair. De ontvanger staat dan meestal op een radiozender die zoveel mogelijk muziek geeft.

Dirk

 
Heb een 5400, een 2510IP, een 2110-2CI, een 4350, en......

een DBRS100NL en een DST5816

Dit is niet om te bluffen maar om te laten zien dat ik echt wel vergelijkmateriaal heb.

Zeik toch niet zo over die Seca-dozen. Het zijn de snelste zappers, vastlopen valt best wel mee (minder dan de 5400)

Hebben harstikke leuke radio-venstertjes, een ideale EPG voor de meest bekeken zenders (W.o. ook C+16/9 en Cinecinemas)en als laatste hoef je geen bezopen prijzen te betalen voor een CI.

Beste kijkbuiskinderen die hier rondneuzen om een eerste doos te kopen, schaam je niet. De instelmogelijkheden zijn inderdaad wat beperkt, maar laat je dat niet weerhouden tot aankoop. Beste ervaring: De Philips! Dus als je niet meer geld hebt, of uit te geven hebt: Join the club! Ook met een Secadoos.

Is het dan alleen dat stickertje dat je zo ergert??? Ruk het er dan af!!!

Lummel

 
Heren, dit heeft niks meer met het originele topic te maken, discussies a.u.b in de juiste forums of in de kletspraat.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan