niet zo stil maar met de huidige feestdagen zijn er ook andere zaken dan de schotel.
En nee ik zal waarschijnlijk niet al te veel voor de satteliet wereld kunnen betekenen (op dit moment) maar dat wil niet zeggen dat ik niks doe of probeer.
Wel help ik nog wel eens een vastgelopen forumlid (niet perse een duck lid) met het oplossen van zijn probleem met cam/reciever en dit zijn zaken waar ik geen ruchtbaarheid aan geefr(voor je het weet heb je stapels PM of je ze kan helpen)
@ twilight ik heb leuk met jou gesproken op de sattag en jij zou ook moeten weten dat als je zelf wel iets uitdoktert dat je dit zeker niet onder je eigen ID moet gaan verspreiden, want voor je het weet staat de sterke arm voor de deur.
Ik ga ook zeker niet om files vragen en probeer zo min mogelijk onzinnige postings te maken, wat ook de reden is dat ik weinig post.
maar ik probeer wel zoveel mogelijk info te krijgen door heel veel te lezen/leren ik ben zelfs begonnen met een zelfstudie assembler zodat ik de echt intressante topics (welke er jammergenoeg tegenwoordig op het duckboard weinig zijn) ook kan begrijpen.
En in de toekomst een positieve bijdrage kan leveren aan de sat wereld
Tenslotte ben ik net een jaar schotelbezitter en je kan niet alles tegelijk, maar het tv kijken laat ik meestal over aan de vrouw. LOL
Groeten,
Ricow