PBM problemen provider 00 29

I

ilya

Inmiddels weer de juiste keys gelogd voor provider 00 29(Horizon)

Alles ging perfect., echter toen ik mijn mosc kaart in de ontvanger stopte geen beeld.Het gekke was dat ik wel beeld had op mijn goldwafertje.De PBM op beide kaarten zijn het zelfde tw.

00 00 00 03 FF FA 0C 02

Mijn org. kaart weer via MK find ingelezen.om te checken of ik mij niet vergist had. Ik constateerde echter dat de beide kaarten precies het zelfde waren.Ik kwam toen op het idee op de provider 00 29 een PBM van 8 *FF te schrijven en jawel beeld(op channel TIFI, )met mijn mosc.

Opmerking:Een goed beacon channel.!Dus het probleem opgelost.

Ik vraag mij wel af in hoeverre het kwaad kan om 8*FF te gebruiken.Dit i.v.m. het antireset gedoe. of what ever.

=ILYA=

 
Via het loggen met een ci blijkt dat ahv sub ident de PBm gedeeltelijk niet juist. FA in de PBM moet zijn FF.Ik heb verder vernomen dat de oplossing welke ik had t.w. 8*FF voor de MOSC niet goed blijkt te zijn !!!.

=ILYA=

 
Probeer eens FF FF FF FF FF FF FF FE

hier geen problemen of alles op 00000000000 kan ook

 
Het schijnt zo te zijn als je b.v. 8 *FF gebruikt op je orginele kaart je de melding krijgt"insert card etc". , dus de bekende balk onderaan.Hebben andere deze ervaring ook !!!

=ILYA=

 
probeer deze maar eens

00 00 00 23 00 12 18 fe

of 00 00 00 03 ff fa 0c 02

werkt bij mij prima!

 
Het gekke is dat de laatste Pbm wel werkt op mijn goudwavertje, maar niet op mijn mosje.Ik zal die andere in ieder geval vanavond proberen.In ieder bedankt voor je info

=ILYA=

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan