PBM

V

vladimir

Wie kan mij het volgende antwoord geven:

Iident 04 heeft het beeld dicht gezet volgens mij heb ik de juiste keys erop staan.

Oc: e6 ce fb e2 97 83 b7 4b

0d: f3 0d 39 49 a8 77 92 3e

0e : 82 ce 00 16 07 5d 62 42

Als ik de popic "PBM gevraagd" goed lees begrijp ik hieruit dat er een datum in verwerkt zit. Op dit moment stond het op 5e komt over een met 30 feb. Deze heb ik op verschillende datums veranderd maar het beeld blijft weg. Wat is het uitgang punt hier begin van de nieuwe mnd haverwegen de mnd of einde van de mnd 30e of de 31e.

Alvast bedankt.

Gr vladimir.

 
metro

helaas dat wekt niet ik ga ff verder lezen.

bedankt voor de reply

gr vladimir

 
Vladimir, met de keys van metoo moet het werken! Die zijn goed.

Misschien moet je is hoofdletters gebruiken.

Succes Aad.

 
Helaas wat ik ook doe hoofdletters kleine letters het werkt niet.

Op de site van eend geweest en alles aangepast maar T**la blijft dicht. Wat ik heb gedaan in het aangepast met secanix editor en daarna er overheen geblazen? Dit moet toch kunnen? Ook met picbinedit het zelfde probleem. Moet de PBM niet aangepast worden? Ik begrijp dat het flipje er moeite mee heeft. Ik heb ook geprobeerd de fake 33 aan te passen met de od key zonder suc6. Wie o wie kan mij verder helpen. ik loop mij verloren tussen zolder en die bak

alvast bedankt

Gr vladimir

 
Na weer veel lezen ben ik er achter gekomen dat ik misschien de verkeerde vraag heb gesteld. Ik probeer het nog eens, ik hoef geen keys maar wie kan mij een hint geven waar ik het zoeken moet. kom er niet uit.

Alvalst bedankt

Gr vladimir

 
Vladimir,

Met welke ontvanger werk je eigenlijk. Als je met een Secabox werkt (Philips bv.) dan zul je op Taquilla geen beeld meer krijgen (voorlopig?). Meer daarover in de postings vanaf 7 april.

Ontvangers met Common Interface hebben er geen problemen mee.

 
Derek,

Het is een philips seca box.

Bedankt voor de reply. Gewoon afwachten dus.

Gr vladimir

 
Probeer in het vervolg eens te loggen , dan was je erachtergekomen dat er helemaal geen ecm stream meer is op de spaanse kanalen , het is dus net of de nederlandse boxen de spaanse kanalen niet meer als een "seca signaal" zien.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan