pdf bestand invullen op pc

marie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
1 okt 2002
Berichten
1.046
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
Ik probeer een gedownload pdf bestand van CanalDigitaal op de pc in te vullen, maar dat lukt mij niet.
Heeft iemand een oplossing, dat dat wel gaat.
Mijn handschrift is beroerd, zodat invullen op de pc een stuk netter zal zijn, dan met balpen...
Dank bij voorbaat, gr. George.
 
http://www.apowersoft.nl/pdf-tekstbewerker.html

Misschien heb je hier iets aan
 
Dank, Matrix, ga ik dadelijk proberen, gr. George
 
@Jacob: hartelijk dank.

@Matrix: ik geloof, dat dat meer een programma is, waar je zelf pdf bestanden kunt maken.

Overigens heb ik mijn overschrijving bij CD even in de ijskast gezet, omdat er toch weer een addertje onder het gras zat.
Dus ik hoef niet verder te strijden met pdf formulier, wat men niet in behandeling kan nemen, omdat settop box abbo's niet overgedragen kunnen worden....
Oplossing zal wel worden, volgend jaar settop box abbo opzeggen, en nieuw abbo afsluiten.
Vr.gr.  George

 
Gelooven doe je in de kerk of in een ander gebedshuis.

Die link heeft wel degelijke een pdf editor die je vindt onder de download knop.

Het programma heet Wondershare PDFelement en je kunt lezen editten en noem maar op

Maar het kan ook zijn dat je toe bent aan een nieuwe leesbril (bv  HANS ANDERS of SPECSAVERS ).

De link van JACOB lijkt me alleen een viewer

Maar ja,  zoals je zegt volgend jaar stel je die vraag maar weer eens ;-)

Beter een bericht dan geen bericht

 
Niet de Reader maar Adobe Acrobat Pro nemen
 
Die link van mij is niet alleen een reader maar je kunt er ook mee bewerken.
 
Dank voor alle reacties, en verder verhitte discussie.

Mijn vraag was bedoeld voor een simpele mogelijkheid, om een beveiligd pdf bestand op pc in te kunnen vullen.
Het had niet zoveel prioriteit, alsdat ik er betaal software voor wilde gebruiken.
Het moest ook geen progje zijn, waarvoor ik eerst naar Hans Anders zou moeten, en voor gebruik nog even dezelfde universiteit zou moeten doorlopen, als waar Matrix zo bij de hand is geworden... ?

De url van Jacob heb ik nog niet bekeken, maar zal ik uit nieuwsgierigheid nog wel bezoeken, for future use...

Interessant is verder ook, dat ik adobe reader pro op de pc heb, vertelde mijn zoon me gisteren...
Maar zoals reeds uitgelegd, wordt project verschoven naar volgend jaar.
Bedankt aan allen, vr.gr. George
 
Als het een beveiligde pdf is vraag ik me af of je die kunt bewerken,  maar daar zijn ook universitaire programma's voor om de beveiliging te omzeilen . ????
 
Nitro reader 3
Heel simpel
Pdf openen
in de balk boven tekst typen aanklikken
met je muis op begin van de regel klikken en je tekst erin.
Werkt prima ook bij een pdfje van Canaldigitaal.
 
@ matrix: weer dank voor je meedenken. Ik had een explosieve reactie van je verwacht, maar leuk, dat je zakelijk antwoordde... Af en toe plagen mag.... ?

@jacob: dus op die manier moet het lukken.
Zoals gezegd houden we dat in beraad voor als het in de toekomst nodig is.
Vr. gr. George

 
Ik heb zoeven uit nieuwsgierigheid zitten spelen met twee pdf  programma?s.

Bij Nitro reader 3 ben ik niet overgegaan tot downloaden, omdat naam en email adres vereist is, en er schijnbaar de nodige andere software in het pakket zit. Iets als "Life hacker" schrikt mij af...

Wondershare werkt wel, maar is gebruiksonvriendelijk, naar mijn mening. Cijfers gingen redelijk, maar letters werden tot 3 cm uitgerekt...
Dat kan je vast instellen bij font, maar toch...
Ik moet wel mijn bewondering uitspreken, voor degenen, die dit soort programma?s maken, en op het internet zetten.
Ik kan me eerdere uitspraak van Black Tiger herinneren, waarin hij stelde, dat de programma-makers ook niet voor niets bezig zijn.
Dat realiseer ik me ook.
Nogmaals dank voor de tips, vr.gr. George
 
Hier kun je hem zo ophalen
http://www.filedropper.com/nitropdfreader64dlm_1
Lifehacker is 1 van de 5 organisaties die er onderstaan die het programma beoordeeld hebben.
Mijn virusprogramma's sloegen niet aan bij installatie.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan