penta 1.11 en canal + irdeto 2

P

pata negra

gaat canal plus met een orginele irdeto 2 kaart ook open met de nieuwe penta 1.11 met de vorige wel maar nu niet zo te zien weet iemand of er al een aangepaste versie bestaat

Pata Negra
 
Hebbie niet de goeie,, hier gaat canal gewoon open met originele kaart en penta 1.11
 
Ik heb hem gevonden Jack had inderdaad de verkeerde penta versie

Bedankt voor je antwoord

Groeten

Pata Negra
 
hoi vrienden,
ik programeer magic modules normaal met de magic programmer
nu wou ik da ook eens proberen met een cas interface dit gaat allemaal prima geen problemen .
aleen zegt mijn humax steeds foutieve module wat doe ik verkeerd?? iemand een oplossing??
prettig weekend.
 
Probeer hem eens in een andere ontvanger te steken doet vaak wonderen. Als ik de geprogt hem herkent mijn sammie9500 hem ook met geen mogelijkheid. Cam doe ik dan in mijn topfield 4000 en deze herkent hem wel. daarna ook probleemloos in de humie. MJ
 
bedankt voor de gegeven reacties ik heb hem inmiddels weer aan de praat alleen wel een bijzonder geval zo gauw als de humax op stand by is geweest weer foutieve module programeer ik hem weer overnieuw alles weer perfect de humax kan dus niet uit .al met al een raar geval nooit eerder last mee gehad.......
 
Heb exact hetzelfde probleem gehad. Heb de MM met de cas omgeprogd tot een MR. Dat ging prima, maar toen ik hem weer terug wilde zetten naar een MM, zei de hum steeds: Invalid CI module. Op een gegeven moment ging niets meer. Studio 2.1 kon de MM niet meer van een file voorzien. Hij blokte: de counter ging niet lopen. Ik heb hem op moeten sturen om hem weer te voorzien van een penta 1.11. Ik waag me er niet meer aan. MM blijft MM en mijn MR blijft een MR
 
Originally posted by de clown
bedankt voor de gegeven reacties ik heb hem inmiddels weer aan de praat alleen wel een bijzonder geval zo gauw als de humax op stand by is geweest weer foutieve module programeer ik hem weer overnieuw alles weer perfect de humax kan dus niet uit .al met al een raar geval nooit eerder last mee gehad.......

Je kunt eens proberen er een andere dreamload in te zetten. Die is 64 KB groot. Staat bij noordijk

Lubas
 
edit:

Hij blokte: de counter ging niet lopen.

end:

Alles wat je had moeten doen was:

Druk op Esc. (toetsenbord)

Daarna weer op < Open File >
en dan weer op < Write >

Net zolang volhouden tot de counter wel begint te lopen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan