Pentacard users Warning!

T

twilight

-WARNING-WARNING-WARNING-WARNING-WARNING-WARNING-WARNING-

Make sure you always use the support files on the Penta support home page !!

There are NOW FAKE penta files around the NET and on message boards and uploads
that will KILL your Card .

Some files KILL the card Instantly

Some files are more clever and put a 3 week timer in your card and after 3 weeks
DEAD for good .

Always use the support from your Authorized Dealer !!

YOU HAVE BEEN WARNED !!

Regards
Pentasupport

Regards,
The Pentacard Vr3 Forum team.

De mijne is volgens mij al om zeep ..... die gasten die 300 Quit vragen om een kaartje die hebben dat zelf gedaan volgens mij met fake files.

Maar ik kan een boekje opendoen nu omdat ze m'n kaart verziekt hebben .... de oplichters !

De Pentacard werkt met MAMP-OS V2.0 als operating system volgens mij en is het zelfde als onze C+ kaart .

Ik probeer nu m'n kaart te erasen maar er is geen kaartlezer die hem herkent ... (of wel ? zou ik graag weten via PM)
Ik heb een Infinity USB aangeschaft maar krijg nog steeds niet de goeie ATR met WinExplorer .

Wie helpt ons ... Seca en Conax Explorers ....!

300 engelse pond moet je voor de gein is omrekenen naar de ouwe gulden = 300 x 3.50 = 1050 Piek = 460 Euri's ...

Moet je dus ook goed gek voor zijn om dat soort bedragen neer te leggen waarbij je van tevoren ook nog eens weet dat het bij dat soort dingen garantie tot aan de voordeur is.

Is een officieel abo dan niet goedkoper? Of zit er meer op? Nja... hobby kost altijd geld, maar dit.... 't is wat de gek ervoor geeft he.:biggrin:

Je moet me niet verkeerd begrijpen BT ... ik heb er uiteraard geen godsvermogen voor gegeven , nee 30 Euro vond ik meer dan zat !

Ze zeggen simpelweg als je de kaart niet aanschaft bij ons (voor die oplichters prijzen) krijg je ook geen files ... de files die je kan vinden (zonder password) schijnen dus fake te zijn en bewerken het OS op de kaart,vandaar mijn vraag of iemand weet met wat voor soft ik die kaart kan erasen ?

Cya ...

ps . als je zoveel geld uitgeeft voor een kaart ben je gewoon niet helemaal lekker ....

@ green hornet,

Heb je al geprobeerd om met de mamp os sdk met de bijgeleverde uploader mamp os v2.0 opnieuw op de kaart te proggen.

als je de sdk niet heb (incl os v2) geef maar een PM.

Groeten,

Ricow

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan